chips Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Har tatt ut skviene i variatoren, så den går ca. 60 km/t Men sko hatt litt til futt i den. Noen som har noen tips / linker til meg ang. dette ? \Chips Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 tror det er lettere og spørre på amotor.no forumet. be en moderator flytte tråden hvis du føler at det er bedre. hilsen kent Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Feilpostet. Flyttes til riktig kategori som absolutt ikke er OK.no delen. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 kan ikke si jeg noen gang har sett nedi motoren på en mopedbill, men siden det heter mopedbil er det vel no mopedlignende under panseret, så jeg vil tro det er å få trimsett til den av no slag. vet jo om folk som har fått dem til å gå 80-90 Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hvis du har noe plomberinger i eksosen, vil jo første steg være å fjerne disse, evt kjøpe en trimpotte. Senere kan du sette på en større forgasser, evt kjøpe en trimsylinder, og skal du ta den helt ut, en trimvariator. Husk på at 50ccm mopedbiler ikke er lovlige å trimme, og at dette ugyldiggjør forsikringen din. Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 De er ikke 50ccm bfisk, de er nok noe større. Men toppfarten er som på en moped, dvs 45 km/t. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) mopedbil: Bredde: 1m fortere enn 45 i sving = Endret 12. juni 2004 av kverna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå