Syar-2003 Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 300Watt er mer enn nok til det oppsettet Har selv 300 watt til XP 2500+ @ 2400MHz 2*256mb DDR-ram 2 harddisker 2 optiske enheter ATi radeon 9700 Pro Forklar heller hvordan han skal fixe det da . Lenke til kommentar
ultranerd Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Siste nytt er at alt har failet nok en gang, CMOS hjalp ikke har prøvd RAM i alle slots, tok ut cpuen og så noen underlige merker rundt cpuen i midten så jeg tror vi har funnet synderen. Har har vel knekt skiten, ba han låne en ny cpu samt hovedkort, så får vi se. Sånn går det når amatører setter opp stuff hehe Tror jeg holder meg til p4 ennå en tid + ABit------> søppel /me venter på kjeft Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 "så noen underlige merker rundt cpuen i midten" Når kjernen knekker så er det helst hjørnene som går. Det er brutt deler av cpu-dien? Og du har koblet til begge 2 strømkontakter fra psu til hk? Lenke til kommentar
ultranerd Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Joda begge kontaktene er i HK, er vel ikke helt lam hehe Det ser ut som det er noen svi merker rundt selve brikken i midten, som om deler av det matriallet rundt chipen er smeltet så jeg tror den har tatt kvelden. Neppe noen reklamasjons sak så har bestilt en ny Takk for alle inspill Forumet her ruler, hjelpt meg ut av mye crap med pcer Naboen------> med pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå