Zitoz Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Jeg er 110% mobil-boon, og har veldig liten peiling på mobil telefoner. jeg lurer på hvordan jeg aktiverer mms på min n6230 telefon. den har netcom activeTALK abodmnt. lurer også på om det e rmulig å slette flere sms'er på en gang. takk. mvh peter! Endret 10. juli 2004 av Zitoz Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 https://netcom.no/ota/ Denne kan hjelp deg da. Eller denne: MMS innstillinger Du kan bestille innstillingene via SMS eller fra netcom.no. Bestillingen aktiverer MMS på ditt abonnement og sender deg innstillingene på SMS. Husk å lagre innstillingene du mottar. Bestill via SMS Send en SMS til 1989 med teksten: MMS telefonmerke modell Eks: MMS sonyericsson t610 Bestill fra web Klikk her Manuelle innstillinger De fleste telefoner med MMS støtter mottak av innstillinger på SMS. Hvis du har en telefon som krever manuell innstilling, finner du det her. Kontakt oss på 05050 eller send e-post hvis du trenger hjelp. Mer informasjon om MMS finner du på Min Side. MinSide - Spørsmål og Svar mms.netcom.no/ netcom.no/mms/ Sjekk denne neste gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå