Trio Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Har et problem med min rhomba. en dag jeg skulle slå den på kom det noen rare feilmeldinger. som: English font only og !!!hold key on!! og <<change>>.. noen som har opplevd det samme? hva er galt? Lenke til kommentar
IRazor Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Hei. Det er software feil. Du må hente ned ny firmware til den. Viss ikke det hjelper må du levere den inn til reparasjon. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 vel, key hold er at du har på key! men de andre vet jeg ikke hva er.. Lenke til kommentar
Trio Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Hei. Det er software feil. Du må hente ned ny firmware til den. Viss ikke det hjelper må du levere den inn til reparasjon. Hvor kan jeg laste ned ny firmware Lenke til kommentar
IRazor Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 www.creative.com en plass er det sikkert noen support sider. Prøv der. Lenke til kommentar
Trio Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 får en 404 melding.. skikkelig pissed off!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå