Gå til innhold

Rimi sin bærbare DVD spiller til 1990,-

aurstad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm.....hva skal man egentlig med dvd-spiller i bilen? Er det ikke et par andre ting man bør følge med på, mens man kjører?

Men spilleren er sikkert helt grei den. Koster jo ikke allverden. Har lurt på å kjøpe meg en sånn selv. Kjekt å ha på kjedelige flyreiser.

mvh

Pantera

Lenke til kommentar

Det der må vel være den ultimate DVD-spiller for bilbruk. Nå tror jeg ikke han har tenkt å se film mens han kjører men den spiller jo ikke bare DVD men også MP3!!

Ingen som har peiling på kvaliteten på denne? Eller antall tommer på skjermen?

Lenke til kommentar
Det der må vel være den ultimate DVD-spiller for bilbruk. Nå tror jeg ikke han har tenkt å se film mens han kjører men den spiller jo ikke bare DVD men også MP3!!

skjermen er vel 6.5", som det står i pdf'n....

Lenke til kommentar

skjermen er vel 6.5", som det står i pdf'n....

Oh :blush:

Men er den stor hver vei i cm. ? :p

Er vel perfekt for bilbruk?

Lenke til kommentar

Jeg jobber på RIMI og har sett på denne spilleren. Det som jeg synes er negativt er vel at den er formet slik at den har "kamskjell" design, så du må åpne den for å bruke den, da blir den også "dobbelt så stor". Synes at Next Base sin design virker mye bedre ( http://komplett.no/k/ki.asp?sku=124850&cks=SER ), den har også 0,5" større skjerm. RIMI spilleren har kun batteritid på 2,5timer, noe jeg synes er i minste laget hvis du f.eks vil bruke den på toget/flyet osv, Next Base har 3,5timer.

Positivt: prisen...

BTW: har ikke fått noen klager på den (ennå)

Endret av schmelck
Lenke til kommentar
schmelck: det er lettere å ripe opp skjermen med Next Base sin, det er derfor de fleste sånne dvd spillere har kamskjell form...

Det har du jo rett i, men det jeg tenkte på var ved montering i bil, bak på nakkestøttene så vil det være mer stilig/hendig med NextBase sin design.

Det følger med stropper til RIMI spilleren for å feste den til nakkestøttene...

Lenke til kommentar
schmelck: det er lettere å ripe opp skjermen med Next Base sin, det er derfor de fleste sånne dvd spillere har kamskjell form...

Det har du jo rett i, men det jeg tenkte på var ved montering i bil, bak på nakkestøttene så vil det være mer stilig/hendig med NextBase sin design.

Det følger med stropper til RIMI spilleren for å feste den til nakkestøttene...

Skjønner.. Jeg bruker min på fly/tog/bussturer, og da er det greit med klapp.. Men jeg må si at nextbase sin er mye penere :love:

Lenke til kommentar
hvis du kjøper den, husk å poste info om hvor du har tenkt å kjøre med den i sommer!

(så jeg kan holde meg laaaaangt vekke fra de områdene)

:roll: Tror neppe han har tenkt å kjøre mens han ser på film. Fint for de som sitter ved siden av eller baki.

Lenke til kommentar
hvis du kjøper den, husk å poste info om hvor du har tenkt å kjøre med den i sommer!

(så jeg kan holde meg laaaaangt vekke fra de områdene)

:roll: Tror neppe han har tenkt å kjøre mens han ser på film. Fint for de som sitter ved siden av eller baki.

Vel jeg har en 7.5 widescreen skjerm jeg skal montere inn i dashbordet i bilen og tenkte at siden den bærbare dvd spilleren har utgang til ekstern skjerm så hadde den fungert fint som en avspiller.. Den innebygde skjermen har jeg lite bruk for..

For de som lurer på hva jeg skal bruke den til så må jeg innerømme at "råne" faktoren er ganske høy.. Artig med svingende musikkvideoer til underholdning for småripsene mens man kjører stripa.. :yes::w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...