lie Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 QUOTE (prolixin @ 04/06/2004 : 15:16) QUOTE (blacktower @ 04/06/2004 : 12:12) QUOTE (prolixin @ 04/06/2004 : 11:12) er internetten din treig stakkar .. Advarsel utdelt. Slike kommentarer klarer vi oss uten. Saklig advarsel.. Jeg prøver å gjøre et poenget her. Jeg er lei av at alle omtaler internett som det skulle vært en privat ting. Skjønner du ikke sarkasme ? Jeg synes egentlig også den advarselen var litt drøy... Bah , fikk ikke til slike fine firkanter rundt igjen . Hvordan får jeg det til ? btw , Den advarsel kunne jeg og vært foruten og. Det var ironi , syntes lang vei Var faktisk litt morsom , og det trenger vi her inne . Får opp livet . "no blire liv , rai rai" Ellers føler jeg med deg. Virker som du sitter lang vei fra serveren. da kan man lett få "dumme ping" Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Saklig advarsel.. Jeg prøver å gjøre et poenget her. Jeg er lei av at alle omtaler internett som det skulle vært en privat ting. Skjønner du ikke sarkasme ? internett er jo ikke en privat ting, og hvis du mener jeg har skrevet det så bør du lese det jeg/andre har skrevet igjen, jeg kan ikke se noen tegn på at noen prøver å omtale internett som en privat ting... uansett en unødvendig kommentar... lie: hvilken server, jeg sitter ca 50m unna brannmuren og ca 4 mil unna internettserveren, men det er fiber hele veien, så det skal ikke være noe problem... ps. prøv med den fine QUOTE knappen over det hvite vinduet du skriver i Endret 4. juni 2004 av aklla Lenke til kommentar
jocke Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 @aklla; ring ISP'en din/deres, og spør om det er noe galt med linjen fra demmes side. Hvis ikke, ber du dem ta en linjetest. Hvis det viser seg at det ikke er noe galt fra dem til deg, vet du affal at du må feilsøke hos deg selv. Husker selv da jeg satt opp IPtables for første gang, internett gjennom den gikk tregt som smør, men etter èn liten ekstra linje i configen, gikk den som et olja lyn. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Husker selv da jeg satt opp IPtables for første gang, internett gjennom den gikk tregt som smør, men etter èn liten ekstra linje i configen, gikk den som et olja lyn. Hva var galt da ? Og hva adda du ? Lenke til kommentar
jocke Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Husker selv da jeg satt opp IPtables for første gang, internett gjennom den gikk tregt som smør, men etter èn liten ekstra linje i configen, gikk den som et olja lyn. Hva var galt da ? Og hva adda du ? For å være helt ærlig husker jeg ikke. Leste bare et tips på internett. Uansett blir det litt offtopic her (poenget med det jeg sa, var bare for å illustrere at det skal ikke mye til før ting går mye bedre) edit; og for å være helt ærlig, var det jo ikke et "problem". det funket jo, men gikk tregt som smør. Endret 4. juni 2004 av jallakim Lenke til kommentar
lie Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 lie: hvilken server, jeg sitter ca 50m unna brannmuren og ca 4 mil unna internettserveren, men det er fiber hele veien, så det skal ikke være noe problem... ps. prøv med den fine QUOTE knappen over det hvite vinduet du skriver i Her se , glimrende , takker for tipset . Aner ikke hvor langt unna serveren er , men ser at omtrent alle andre har bedre ping enn meg . Har 2048/2048 linje . Kan det være raten ? Evt hvordan setter jeg den og på hva ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå