Sink Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Hei jeg har en helt vanlig strømforskyning nå den er på 250W noe som er "litt" lite. Grunnen til at jeg vil bytte den ut er at den bråker en del(vertfall mere enn resten av systemet). Jeg vet ikke om dere trenger hw`en min men jeg legger den til Dette er hw`en min: thorton 2000+ @ 2400MHz epox 8rda3+ WD 160gb disk dvd rom, cd-brenner 9800pro @ xt og vidre overklokka vannkjøling: cpu, gpu og chipsett edit: det er viktig at den er stille. edit2: hvis denne er postet feil kan en moderator flytte den og ikke stenge den? Endret 4. juni 2004 av Sink Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Kjøp en Fortron/Source eller Mist på Microplex på 350 watt eller mer. Om du søker litt vil du nok finne mange lignende spørsmål Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) denne eller denne sterkere/svakere etter behov edit: post 250 Endret 4. juni 2004 av Grev_Rasmus Lenke til kommentar
Sink Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Men er den Fortron/Source på Microplex på 350 watt er det nok for meg? Holder det? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Kan en moderator flytte posten min hit? Tror jeg kan få mere hjelp der Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Men er den Fortron/Source på Microplex på 350 watt er det nok for meg? Holder det? Ja, det holder så lenge det er en strømforsyning av en viss kvalitet. Men du må gjerne kjøpe mer... Lenke til kommentar
klikko Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 jeg kjøpte en fortron source 400 watt. er storfornøyd med støynivået og spenninger... er absolutt og anbefale... dette er en av de stillere på markedet vissnok... den mist 350 watt har en 120 mm papst vifte så dette er vel den stilleste.... men den er igjen "bare" 350 watt... den leverer noe sånn som 390 watt så det er en veldig bra psu... men hvis du trenger litt mer watt kjøp sfp....(fortron source) Lenke til kommentar
Greez Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 En mist 430watt har passet bra for deg . Finnes på microplex.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå