King-Nothing Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Noen som vet om noen norske hub`er i Dc++? Har prøvd å hente litt forskjellig norsk musikk, men er jo nesten håpløst å finne. Har heller ikke funnet mange norske hub`er. Fint om dere legger med ip / adr, hvis det er lov da... Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg har 3 norske hubber, men har jeg lov til å poste dem? Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Ikke om jeg vet...men kanskje du kan sende de på pm? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Send de hit på PM også da, hvis du har lyst.. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Hublister er det samme som å legge ut adresser til DC-hubs, noe som ikke er lov pr.dags dato her på hardware.no forumet. Dette er hentet fra en annen post her på forumet, så jeg tror det er best å sende de pr pm. Endret 4. juni 2004 av knothing Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Hvis dere lurer på om det er lov, er det bare å lese retningslinjene. Så finner dere det ut. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 kan du sende de hubene pm til meg også? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Er ikke lov å gi ut hublister eller Hubadresser. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg