lysbryter Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Hvilken DVD-spiller er den beste disse to? Håper noen med litt peiling kan svare. Asono DVDX70 Philips DVP 630 De koster omtrent det samme, og begge støtter også Xvid. Jeg har lest at Philips-spilleren bråker mye, men ellers klarer jeg ikke å skille disse særlig fra hverandre. Hva er forskjellene mellom disse spillerne, og hvilken ville du anbefale som det beste valget? Endret 4. juni 2004 av lysbryter Lenke til kommentar
Dark_Avenger Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Philips'en er best i test i Lyd Og Bilde's test av 6 rimelige DVD-Spillere. Den skal være utrolig bra på bilde-kvalitet og grei på lyd. Kan dessverre ikke si noe om Asono'en.(mulig noen andre har erfaringer?). Tror ikke du vil bli misfornøyd med DVP-630. Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Takk for god tilbakemelding (ikke alle tilbakemeldinger jeg har fått i dag har vært like saklige). Jeg tror jeg lander på Philips'en. Det burde jo være et trygt valg. Jørgen Lenke til kommentar
Dark_Avenger Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Takk for god tilbakemelding (ikke alle tilbakemeldinger jeg har fått i dag har vært like saklige). Jeg tror jeg lander på Philips'en. Det burde jo være et trygt valg. Jørgen hmm... linken funker ikke hos meg. Men jeg fant innlegget ditt og svarene du hadde fått på DinSide.no Snakk om å få så hatten IKKE passer. Spørsmålene og observasjonene dine var jo helt greie de! Philips er og blir et trygt valg. Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Jeg kjøpte Philips'en jeg. Endret 4. juni 2004 av lysbryter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå