shagg0r Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Hei, jeg har en sony ericson t630 med tele2 abonoment. Har fått automatisk instillinger for wap, gprs og mms. Når jeg skal sende denne første mms'en så får jeg feilmelding: kommunikasjons feil. Sender til folk jeg vet har mms så det er sagt. Noen som kan hjelpe meg her ? Lenke til kommentar
paipai Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg vetr ikke hva dette kan være, men dette har vært et problem hos Tele2 mange ganger.. har vært borti dette (skulle hjelpe en kamerat med samme problem) Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Er feil hos tele 2 99% sikkert... Lenke til kommentar
akarno Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Hey! Har hatt det samme problemet med min T630, forskjellen er at jeg har Telenor. Det jeg gjorde var å gå inn på telenormobil.no og laste ned forskjellige oppsett. Dette funket ikke, men plutselig en dag funket det, sikkert bare tatt litt tid før de funket. Kan hende Tele2 har sånne oppsett og(?). Lykke til Nå har jeg 2 sim kort.. trenger det egentlig ikke, men men, fett det Mitt topic om det samme! Endret 4. juni 2004 av Icluz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå