UUnreal Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg er ute etter trance med dybde og tyngde. ala denne: Sunday Club - Healing Dream Beste trance sangen jeg har. Og den har vært den beste i årevis. Det har kommet mange goe nr 2, men forsatt har jeg ikke hørt noe på samme nivå. Denne sagen kom ut på Magik 1 til tiesto for leeeeeeeeenge siden. Noen som har tilsvarende sanger? Jeg vil ha mer! http://www.marcmitchell.co.uk/audiolibrary.php Her er siten til artisen der dere kan streame låten gratis og høre hvordan den er. Slik om dere kan sjekke ut om dere har lignende ting. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Øøøh, jeg kunne nevnt mange låter som JEG syns er bra. Men for å være helt ærlig med deg er smak forskjellig. Jeg syns låta der blir litt for masete jeg.. men om jeg kan anbefale deg en sjanger er vel goa det nærmeste jeg kommer. Jeg vet om en låt fra Astral Projection som jeg ikke kommer på tittelen på i farten. Når jeg kommer på det skal du få vite det. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Bare lar folk vite hva jeg liker. Så hvis de har noe i samme stil så vil jeg høre. Men astral projection er ikke det mer hardtrance, psykedelisk kanskje? Har noen sanger av dem. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Tina/Dina - Bli hos meg Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 øhhh..tror ikke noe Tina meieri kan kalles Trance men det går ikke under trance ! Lenke til kommentar
andreas Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Fin den Sunday Club - Healing Dream låten, mener den er med i et av tiesto's Magik set hvis jeg ikke tar helt feil.. Denne liker jeg meget godt, ganske chill: Holden & Thompson - Nothing (93 Returning mix) Lenke til kommentar
Opus Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Astral Projection: -> Burning Up -> Aurora Borealis -> Liquid Sun Gode alternativer. Endret 4. juni 2004 av Opus Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Tina/Dina - Bli hos meg Get a life. Hater folk som skal forsure innlegg. Liker du det ikke. Ikke gå inn hit! Vil ikke ha sånt tull her! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Shpongle, Shpongle, SHPONGLE! Dette er unntaket som for min del holder med fra å si at "trance er dårlig", for dette er virkelig BRA! Trippy, ambient electronica-eksplosjon med braizilinspirerte rytmer og "mystisk jungelsound". Anbefaler alle og enhver (uansett hva slags musikk du pleier å klamre deg til) å sjekke ut "Are You Shpongled", et sinnsykt bra album. Dette er nok ikke trance slik de aller fleste tenker på det (flate beats med mye bass og progressiv oppbygning + nokså repetivt melodiøst mønster), jeg lar allmusicguide definere det: Genre Electronica Tones Druggy, Nocturnal, Detached, Hypnotic, Trippy, Ominous, Ethereal Styles Trance, Ambient Techno Løp og kjøp. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 dj adolf er jo trance som skiller seg litt ut da Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Hmm, nå hørte ikke jeg på så altfor mange av de sangen som lå på den siden. Men jeg synes nå det minte mer om electronica enn trance. Asura har en del sanger som kan gå under samme sjanger som dette. Xploding PlastiX også. Om du vil ha skikkelig hardcore trance kan du jo sjekke ut Ministry of Sound cd'ene, er vel stort sett kommers trance der. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Hmm, nå hørte ikke jeg på så altfor mange av de sangen som lå på den siden.Men jeg synes nå det minte mer om electronica enn trance. Asura har en del sanger som kan gå under samme sjanger som dette. Xploding PlastiX også. Om du vil ha skikkelig hardcore trance kan du jo sjekke ut Ministry of Sound cd'ene, er vel stort sett kommers trance der. Det er trance, ellers hadde ikke dj tiesto utgitt det på cd si det sånn. Han er jo kjent for alt annet enn trance sant . Men det er en veldig spesiell stil. Mystisk på en måte. Musikken har så mye effekter og så er det så mange lydspor. Så du for intrykk av at det er veldig mektig og stort når du hører på det. Vet om lite trance som får det til på samme måte. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Astral Projection: -> Burning Up -> Aurora Borealis -> Liquid Sun Gode alternativer. YUO AHVEE NÅÅT MENCIOND TEH MAX0RS SONG!!!1!1!! (HalTan ) Hvordan kan du ikke nevne Ambient Galaxy? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Asura har en del sanger som kan gå under samme sjanger som dette.Xploding PlastiX også. Om du vil ha skikkelig hardcore trance kan du jo sjekke ut Ministry of Sound cd'ene, er vel stort sett kommers trance der. Albumet Lost Eden fra Asura må vel være ett av de beste album jeg noensinne har hørt. Xploding Plastix har noe bra, men etter min mening så kan det ikke måles med Asura. Hardcore Trance----> Hardtrance. Og det finnes nesten ikke på Ministry of sound. Og om du liker Shpongle (da er vi ikke i det hele tattt inne på Tiesto stil, men anyways) så bør du titte etter Hallucinogen (samme fyren som i Shpongle), Celtic Cross (samme fyren, pluss 5 til) og Infected Mushroom! Sistnevnte har utrolig variert musikk, synes personlig "Converting Vegetarians" albumet er konge. Men uansett, følg mitt råd og løp og kjøp Asura - Lost Eden. Finnes lite bedre. Endret 7. juni 2004 av Fragletrollet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå