SiR0 Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Norges billigste kontantkort Chess har nå annonsert en halvering av ringeprisene på kontantkort, og legger seg dermed på kun 99 øre per minutt. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Dette hørtes bra ut, bare synd jeg har bundet meg til Young Talk da får få mamma til å bytte ut telenor kontantkortet... Lenke til kommentar
JuB Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg SKAL ha enten Chess cashkontant eller TalkMore, penger og spare istendefor YoungTalk. Abn mitt går ut 21 juli, gleder meg.. Lenke til kommentar
beh Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Flisespikk: Også på sending av tekstmeldinger, som er en stor utgiftspost for mange kontantkort-brukere, ligger Chess i tet med en pris på 49 øre per minutt. Hehe, koster SMS pr. minutt? Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Hehe, der hadde det sneket seg inn en liten skriveleif ja. Det skal være fikset nå. Takk for tipset Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 talkmore har jo ett bedre tilbud, de har mye billigere gprs. Men de har jo gebyrer på stort sett alt 1000 for å starte 200 for å få lov til å ringe 600 for å få ta imot sms 200 for å bruke telefonen i utlandet etc (overdriver vel litt, men det skjønner dere sikkert) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg