jendor Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Det er ganske mye av disse forespørslene i mobilforumet om hva folk skal velge osv og hvilken mobil som er best. Hadde det ikke gått an å legge dette i en egen kategori for "kjøpshjelp", slik som det f.eks er gjort med symbian? Så slipper man å lese det hvis man ikke vil? Offtopic: Linken til denne siden nederst på "Forumkategorier" til høyre på siden fungerer ikke, fordi det mangler et "?" i URL'en. http://forum.amobil.no/index.php?c=12 ?-tegnet mangler... Endret 4. juni 2004 av jendor Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Sett deg ned og lag en guide slik endel av brukerne på hardware.no forumet har gjort vedrørende ny cpu, skjerm, skjermkort osv... des,OUT! Lenke til kommentar
jendor Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Mulig jeg formulerte meg litt uklart, men ideen min var å få alle tråder om "hvilken mobil er best" og "hvilken mobil skal jeg velge" inn i en egen kategori... Mulig det er en dum ide, men likefullt en ide Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg tok opp forslaget før og den ble da også avvist av Zer0. Grunnen var, tror jeg, at det sannsynligvis ikke ville bli nok oppmerksomhet trukket til postene, altså at ingen ville gidde gå inn der og lese dem eller noe sånt. Men - jeg er allikevel på din side og vil også ha en slik kategori Lenke til kommentar
jendor Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Det er vel en viss fare for at de innleggene ikke ville blitt lest ja.. det gjør jeg jo heller ikke nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg