AeroX Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Hei! Kjøpte meg en brukt Nokia 6600 i går, og den hadde en del "riper" på skjermen. Har en venn av meg med Motorola E365, og han har også slike riper. Går det ann å kjøpe en sånn ripe-fjerner på clas ohlson? Funker det eller? Er ganske irreterende med de ripene ja:P Takker for alle svar!! Mvh AeroX Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Ja, tror du kan finne de på Clas Ohlson eller telebutikken eller steder som det! Er ikke sikker på om det funker. Var en her på forumet som vraket displayet på Qtec'en sin med Polish. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 du tenker på displex,anbefaler det ikke,prøvde på min sx1 fjernet ripene men etterlot en stor flekk på displayet Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg gnikket og gnikket, kanskje en halvtime, på min GBA for en tid tilbake. Fjernet kanskje litt, men funker ikke noe særlig bra. Eneste posetive erfaringen jeg har hørt om er at Swag roser den opp i skyene. Fjernet hvist alle ripene på hanses QTEK 7070. Lenke til kommentar
Danser_med_rever Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Den polishen fucka skjermen på 3300-en min... Ble en stor flekk på skjermen Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Du kan jo alltid bare kjøpe et nytt frontdeksel og skifte det, men selvsagt blir det litt dyrere... Lenke til kommentar
yak Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Har en 7650 , utrolig ømfintlig for riper. Hadde den i lomma noen timer, og skjermen var helt matt (småriper) Har også gnikket og gnikket med klut , men den blir bare verre. Plastdekselet på disse er altfor mykt , og tåler ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå