Gå til innhold

Hva kan være feil?

Itw

Anbefalte innlegg

Heisan.

Jeg lurer på hva som kan feile min lille server maskin..

Jeg har en pentium 3 500mhz og 96mb ram tror jeg det var, ett pci skjermkort ati og noen småe hardisker.

Men problemet kom i går jeg var lat og nettverkskortet var løst så jeg skulle sette det i uten og slå av maskinen og vips kom jeg borti noe som gnista.

Og siden da har jeg ikke fått bilde av maskinen, jeg bytta skjermkort og satt i mitt radeon 9800pro og tenkte att det var skjermkorte det var feil med, men enda svart skjerm, deretter prøvde jeg med ett g-force2kort pga att jeg tenkte radeon kortet var for nytt, men enda svart skjerm.

Maskinen starter opp når jeg trykker på knappen men det virker som om den ikke kommer lengere en dit kan ikke høre att den jobber eller noe, og merker ingen reaksjon når jeg trykker inn reset knappen.

Noen forslag om hva det kan være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kødder nå?

Uansett, har du fått noe inni maskinen din til å slå gnister er det nok (fordi det) kortslutta. Du kan prøve å bruke andre pci-slotter, og se om det hjelper, men da har du mer flaks enn du har lov til.. Ellers vil jeg tro hovedkortet bokstavelig talt er toasta.

Lenke til kommentar

jepp har prøvd en annen pci slot og agp porten, men svart skjerm, men lurer jo på om det er cpu'en eller hovedkortet pga att den starter og lyser, viftete går men det virker som den ikke jobber...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...