knutby Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 I dag hadde jeg en kvalm opplevelse på vei til jobben *spy* Da jeg svingte ut på E6 til Br.dal fra Moelv gjett hva som kjører foran meg? En svær container-bil(sånn åpen container) med døde kyr i! Problemet var ikke det at jeg så døde kuer, men at de hang å slang etter beina inne i containeren og at det var 20-30 varmegrader ute Fy! som det lukta! Lenke til kommentar
the animal Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 ja jA min dag er kansje ikke så jævlig jeg sitter jo bare på et tog med 40 grader samme med en haug svettende folk, så er det jo buss turen etter på samme en haug andre svettende folk. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Daude ting lukter ikke godt, jeg snakker av erfaring, fant en ganske gammel katt i skogen da jeg gik i 7. klasse, fy som den stinka! Veit ikke hvor gamle kyrne var, men katta hadde åpne innvoller som var bebodd av fluer og diverse... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Kan ikke folk lære seg å lage litt bedre topicer? Greit nok at dette er søppel-delen av forumet, men det er ikke SÅ stress å lage en litt mer informerende topic. Problemet er vel at da er det ikke mer igjen å skrive om i selve posten Lenke til kommentar
adawen Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Og det kommer fra hu som spamma forumet med jallatopics selv en periode.. ^^ Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 sssh! moderator som spammer i en tråd! fysjom om det er et søppel-emne er jo en ting, men det irriterer meg når det står "sjekk ut dette", "vet dere hva?", "les her!", og andre veldig informerende ting i topic Lenke til kommentar
MagE Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 sssh! moderator som spammer i en tråd! fysjom om det er et søppel-emne er jo en ting, men det irriterer meg når det står "sjekk ut dette", "vet dere hva?", "les her!", og andre veldig informerende ting i topic *host* SPAM!!!!!!!!! *host* Lenke til kommentar
CtM Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 vil ikke væer deg, og er glad for at jeg ikke er det Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Hmm... Ikke noe er som deilig død kubris i fleisen Stakkars deg. Men du skulle tatt bilde. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Tror helst dem skal lage lim ut av dyra Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Det var ei dame som daua i leiligheten jeg har nå. Hu lå der på kjøkkenet noen dager i solsteika. Det lukta litt dritt. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 matavfall infesta med fluer og/eller fluelarver Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Huff, dakar liten. Føler med deg, vet hvordan det er Lenke til kommentar
|-Phyro-| Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Døde dyr STINKER, jeg fant en død ku på en liten øy i en elv en gang, kjente lukten fra 50 meter avstand... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Men du skulle tatt bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå