Uxzuigal Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Hei, Ikke det at jeg trenger det, men, det er mange folk rundt om som leser threads og får se noe, og vips har de lest en spoiler, mer eller mindre motvillig. Dette er jo selvfølgelig kjipt for de som ender opp i denne situasjonen, så det jeg forslår er enkelt og greit at vi legger inn en "Lockdown" feature som gjemmer teksten i en boks som kun kan sees når man har replyet til threaden, dette funker bra på flere andre forum jeg er på. (Lockdown=Hide) Dette er det simpleste scriptet av alle og implentere, og er 100% driftsikkert. Ellers kan vi lage en annen funksjon som lager en svart rute med svart tekst inne i, der man må markere teksten for og se hva som står der. Mvh. Snabben! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 God idè, men det er allerede foreslått, og den ligger i tilbakemeldinger til moderatorteamet, det hører den også bedre hjemme Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 QUOTE (Elyas Machera @ 04/06/2004 : 09:19) God idè, men det er allerede foreslått, og den ligger i tilbakemeldinger til moderatorteamet, det hører den også bedre hjemme Flyttes dit. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Og igjen så gidder jeg ikke å sjekke samme saken i 2-3-4-5 tråder på en gang, vi har allerede en tråd om saken og vi holder det der okay? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=242334 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg