Fr@lme Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Har nettop lasta ned dc for det var så mange her som skrøyt av det. Så har jeg et spørsmål eller to. Når jeg skal browse andre users' files så tar det så lang tid før de "utforsker" vinduene kommer opp. Og så legger det seg i kø og masse rart. Jeg skjønner egentlig ikke så mye av dc. Hvorfor legger alt seg i kø hele tiden? Takker for svar fralme Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Det må være en ledig slot hos den du skal browse hos. Og hvis du eller den du skal browse har treig linje, så tar det litt tid å laste ned fillista. Prøv å laste ned fra de med Bredbåndsbolaget(BBB), de er raskest, jeg har fått opp i mot 300 kB/s. Lenke til kommentar
Kafarsken Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Hei! Hvilket oppsett har du? Prøv passive mode hvis du har firewall. Ellers vil du køes hvis vedkommede du prøver å browse er fri for ledige slot's. Lenke til kommentar
P|zZa Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Jeg har nettopp lastet ned Direct Connect og skrevet inn alt som jeg skal, men hvordan laster jeg ned fra andre? Lenke til kommentar
Fr@lme Skrevet 13. april 2002 Forfatter Del Skrevet 13. april 2002 Kan jeg se om de har ledige slots eller ikke? Lenke til kommentar
TuMaz Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Quote: On 2002-04-13 14:42, Fr@lme skrev:Kan jeg se om de har ledige slots eller ikke? Når du søker på filer kan du se om de som har den filen du trenger, har ledige slots... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå