thomas82 Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Har noken Java klasser som skal være med som vedlegg i en rapport, kordan kan eg få farger på dette? bruker ms word til tekstbeh. og textpad til koding... Eg er altså ute etter å få kode med farger i word-dokumentet... noken forslag? Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) [Edit mode = vissvass under] Dersom du åpner koden din i en editor med syntax-highlighting som f.eks CONText (i java mode), NetBeans IDE, Sun One Studio etc så skal nok dette gå bra. [/Edit mode] Leste posten din litt fort. Tenkte du skulle printe ut koden, ikke få farge på koden i word. Eg ber om orsaking! Endret 4. juni 2004 av Kenneth_S Lenke til kommentar
thomas82 Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 JCreator tar vare på såkalt "syntax highlighting" ved klipp og lim... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Hinter igjen til bruken av et bra emnefelt Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Emnefeltet (E) skal beskrive innholdet i tråden, mens emnebeskrivelsen (B) kun skal benyttes til ekstra info. Eks: (E)Problem med TV-ut på Radeon 9800 (B) jeg får kun sort/hvitt. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Tråden stenges pga dårlig bruk av emnefeltet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg