Bull_Dogg Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Er ikke helt sikker på under hvilket emne dette ville passe best ,em håper på at det passer her. Jeg har det problemet at strømfosyningen min ikke er krftig nok og har ikke råd til å kjøpe en som er mye større. Men så kom jeg på at jeg hadde en litt mindre en liggende, jeg tenkte på at jeg kunne sette den inn i dataen sammen med den andre. Da er spørsmålet: Noen som hvet hvordan jeg får start på denne stømforsyningen uten å koble den til noe hovedkort? Lenke til kommentar
RansoM Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 http://forum.overklokking.no/index.php?sho...0entry2280587 Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Du bare kortslutter ledning nr.4 og 5 på atx kontakten. Da starter psuen, hvis det er en atx da. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 ok.no har et svar til deg min venn Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg har en gammel maskin stående som jeg ikke bruker. Men er det trygt aligavel å koble to stykk sammen. En Q-tec300W og en q-tec450W ? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Trygt vet jeg egentlig ikke, men jeg hadde ikke brukt q-tec psuer uansett jeg... FÆL kvalitet! Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Ikke koble PSUer SAMMEN, men gjør f.eks. slik at PSU1 gir strøm til hovedkort, cd/dvd-brenner, mens PSU2 gir strøm til alle HDDene Lenke til kommentar
Bull_Dogg Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Hvis det er av den gamle typen med 2 tilkoblinger til HK'et(tror det heter AT) Hvordan får jeg start på strømforsyningen da? Lenke til kommentar
sm1pea07 Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hmmm... veldig interresant.... Hva med en sak som man kunne koble to PSU'er sammen. En slags Y-kabel eller boks med inn og utganger. Finnes dette? Er jo mulig med big tower.... Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hmmm... veldig interresant.... Hva med en sak som man kunne koble to PSU'er sammen. En slags Y-kabel eller boks med inn og utganger. Finnes dette? Er jo mulig med big tower.... Er jo ikke noe poeng i det da? Lenke til kommentar
Bull_Dogg Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Men hvordan får jeg start på AT PSU'ene? Har en slik en liggende og tenkte jeg kunne få bruk for den hvis jeg fant ut av hvordan jeg startet den. Noen som vet? Lenke til kommentar
Bull_Dogg Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg vet jo det jeg også da at jeg får start på den ved å koble til et hovedkort men jeg tenkte på hvordan man får start på dem uten hovedkort, bare ved at man har en bryter eller noe man kan trykke på. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Jeg vet jo det jeg også da at jeg får start på den ved å koble til et hovedkort men jeg tenkte på hvordan man får start på dem uten hovedkort, bare ved at man har en bryter eller noe man kan trykke på. Du må jo ha en belastning på uansett, vifte eller noe.. Det er vel en bryter bak på den også.. Endret 7. juni 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
Bull_Dogg Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 det er ingen brytere på den jeg har. Lenke til kommentar
Bull_Dogg Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) OI OI!! Tror du ikke hunden klarte å finne det ut. Måtte koble den hvite ledningen sammen med jord. Da funket det. EDIT: Takker for all hjelp jeg har fått. HW Forumet ROXX!! Endret 7. juni 2004 av Bull_Dogg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå