kns Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Har postet innlegg om dette før, men fikk ikke noe svar, så jeg prøver derfor igjen: Ønsker å gjøre en videocapture mens jeg spiller. Forsøkte først med programmet Fraps 2.1.1, men dette fikk jeg bare ikke til å funke. Aner ikke hvorfor, men selve "capturingen" vil bare ikke starte. Ingenting havner i output-folderen, der hvor avi-filen liksom skal havne... Deretter prøvde jeg meg med Camtasia Studio 2.0, men fikk da feilmeldingen "Unable to write palette change to AVI-file". Noen som har erfaringer med disse programmene, eller som kan anbefale liknende programmer som gjør jobben? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Begge to har funket hos meg, men spillingen blir hakkete. Lenke til kommentar
kns Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Ok, godt å høre at det har funket! Gjør forsåvidt ingenting om det blir litt hakkete, bare jeg får gjort en capture.. Men dersom du har brukt Fraps, kunne du forklart hvordan du gjorde det? Fraps ser jo ut til å verdens minste og enkleste brukergrensesnitt, men jeg får det bare ikke til .. ?! Jeg har gjort alt ifølge dokumentasjonen, hvilket er å trykke F9 under spillet for å starte capturingen. Dette funker bare ikke. Jeg trykker på F9 som bare pokk**, men intenting skjer.. Det står også noe om at man skal se en framecounter i hjørnet på skjermen mens man spiller, men denne er heller ikke tilstede.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå