compact Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Hei! Jeg og en kompis har utviklet et ganske kult program. Da vi startet på skolen ble vi meget irritert over at vi ikke kunne sitte på IRC eller MSN i skoletimene. Så vi bestemte oss for å gjøre noe med det Det vi gjorde var enkelt å greit at vi skrev et program selv i delphi som lignet 100% på Notepad. Vi lagde det så mye som mulig likt notepad, men når du skal ha IRC så kan jo såklart ikke programmet ligne så sinnykt mye, så vi innstalerte bossmode funskjon ved enkelt å trykke ESC ser det helt ut som notepad, og du kan skrive hva du vil i bossmode og det vil stå der så lenge du har programmet på. Prøv det ut, det er ikke helt ferdig enda, jobber enda mye med den siste versjonen. prøv den ut på http://chatpad.tk!! finn feil og send dine meninger og lister over bøggs til [email protected]! versjon 1.9 = Versjon 1.9 versjon 2.0 = Versjon 2.0 husk: ESC = Bossmode F1 = tilbake |help = hjelp Enjoy! Endret 4. juni 2004 av compact Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Vet ikke om jeg TØR å laste ned... Men dere skal ha kudos for navnet! Kult nok. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Heh, artig tiltak. Tenk om dere faktisk brukte tiden dere brukte på dette lille prosjektet på noe fornuftig, skolearbeid feks. Synes programmet var artig, men det er noget magert med funksjoner. Jeg har ikke funnet ut hvordan man joiner andre kanaler, og commands som "/join #" fungerer ikke, men det er kanskje ikke meningen heller? Stå på! Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Jeg kom inn på #norge (med versjon 1.9), men ble bannet fra kanalen med en gang pga spam. Dette da uten at jeg hadde gjort annet enn å connecte. Endret 4. juni 2004 av Amphipod Lenke til kommentar
jevel Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Lastet ned og testet. Fungerte ikke. (v.2.0) Gir feilen "Windows socket error: Kjenner ingen slik vert (11001), on API 'ASync Lookup'" Men rent bortsett fra det så er det jo et bra initiativ. Hvilken IRC klient bygger den på? -KJ Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Bra opplegg.. men får ikke connecta til noen servere med 2.0 Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Heh, artig tiltak. Tenk om dere faktisk brukte tiden dere brukte på dette lille prosjektet på noe fornuftig, skolearbeid feks. Synes programmet var artig, men det er noget magert med funksjoner. Jeg har ikke funnet ut hvordan man joiner andre kanaler, og commands som "/join #" fungerer ikke, men det er kanskje ikke meningen heller? Stå på! ikke /join # , men |join # Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Kommer meg på servere og den kanalen jeg vil med 2.0 Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 høres ut som om versjonene har kommet litt vel fort, hvis dere er oppe i 2.0 allerede... Ellers virker jo dette lovende. Har ikke sett på det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 *kaste over til programmvare* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå