kns Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (Litt usikker på hvor jeg skulle poste denne, så jeg gjør det her..) Når jeg skriver innlegg til forumet, og trykker på en av smiley'ene, havner denne alltid i bunnen av tekstvinduet, og ikke der markøren står. Hvilket vil si at jeg må kopiere den og paste den inn der den skulle ha vært. Det samme gjelder ved bruk av bold, kursiv, underline, quote og resten av disse tingene.. Det har imidlertid ikke alltid vært slik. For en stund siden fungerte det prikkfritt, og jeg kunne da gå tilbake i teksten, for så å markere et ord og sette det i kursiv, sette inn en smiley eller legge inn en url.. Plutselig en dag var det ikke slik lengre. Kan det ha noe med at jeg har gått over fra IE6 til Opera 7.50? Noen som har et godt tips til en løsning på problemet?? (Puh..denne siste setningen tok meg 3 minutter å skrive.... ) Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Kan det ha noe med at jeg har gått over fra IE6 til Opera 7.50? Ganske sikkert. Lenke til kommentar
kns Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Hrmf...tenkte meg det.. Men hvorfor det, da? Har ikke disse sidene støtte for Opera? Og er det noen måte å fikse det på? Jeg vil jo nødig tilbake til IE.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå