Gå til innhold

Outlook "forsvinner" v/ bytting av brukeidentitet


Anbefalte innlegg

Jeg har to forskjellige "identities" i Outlook Express. Når jeg bytter mellom disse identitetene skjer det ofte at programmet bare "forsvinner". Dersom jeg da forsøker å starte Outlook på ny, skjer det heller ingenting. Jeg har også forsøkt å avslutte alle prosessene tilknyttet Outlook i Taskmanager, for så å starte programmet. Hvilket heller ikke funker.. :dontgetit:

 

Jeg har også reinstallert Outlook flere ganger. Samme feilen oppstår gang på gang, minst et par ganger til dagen. Det eneste som funker, er en reboot.

 

Jeg kjører Outlook Express 6 (6.00.2800.1106), under Xp Home.

 

Noen som kan forklare dette? Skal snart oppgradere til Xp Pro SP 2, tipper det funker bedre da, men hadde vært nyttig å vite hva dette kan skyldes...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...