MonkyBOY Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 har sett på dette https://ssl.itbutikken.dk/vareinfo/vis_vare.asp?varenr=53348 Gir det noe bedrelyd en det lydkortet som er innebygget på hovedkortet nå? har et ASUS i854pe? problemet mitt nå er at jeg ikke kan ha på mik og 5.1 samtidig har bare 3 porter Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Det heter faktisk HVILKET lydkort, ikke HVEM For å være litt saklig så kan jeg si at hvis det er soundstorm du har på hovedkortet så blir det liten forskjell på lyden hvis du skal ha et lydkort til 200-300,- De fleste hovedkort med lydkort gjør faktisk jobben veldig bra og lydforskjellen kommer mere ann på høytalerene Lenke til kommentar
MonkyBOY Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 oki takker for hjelpen Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg har soundstorm på hovedkortet mitt jeg har et pci soundblaster live 5.1 jeg merket stor forskjell mellom de. Kortet koster ca 200 kr. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) 1 . Endret 4. juni 2004 av Chief_R-W Lenke til kommentar
westa Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Hva med et Audigy ES ( ca 400kr. ) hwb.no Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Chaintech ? www.hovedkort.no 238,- Lenke til kommentar
MonkyBOY Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 takker for alle svar går enten for SB audigi 1 for ca 400 eller chaintacen eller soundblaster live digital skal kjøpe hardiskk og mus hos itbutikken så finner vel et lydkort her Lenke til kommentar
MonkyBOY Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Det heter faktisk HVILKET lydkort, ikke HVEM For å være litt saklig så kan jeg si at hvis det er soundstorm du har på hovedkortet så blir det liten forskjell på lyden hvis du skal ha et lydkort til 200-300,- De fleste hovedkort med lydkort gjør faktisk jobben veldig bra og lydforskjellen kommer mere ann på høytalerene Er dårlig i norsk så hvem hvilken og dobbelkonsonant og sånt sugger jeg i Lenke til kommentar
MonkyBOY Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Det heter faktisk HVILKET lydkort, ikke HVEM For å være litt saklig så kan jeg si at hvis det er soundstorm du har på hovedkortet så blir det liten forskjell på lyden hvis du skal ha et lydkort til 200-300,- De fleste hovedkort med lydkort gjør faktisk jobben veldig bra og lydforskjellen kommer mere ann på høytalerene har dysleksi så hvem hvilken og dobbelkonsonant og sånt sugger jeg i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå