Gå til innhold

Løper raskere i spill (bug)

Anbefalte innlegg

Jeg har en bærbar Dell P3 1,2 Ghz med 512MB ram og GF2-go skjermkort.

Da jeg var på en liten LAN med 4 stk innstallerte jeg et spill som heter Rune. Hvis jeg joinet en game, så vil mannen min "stopp" etter litt spilling.

Så da prøvde jeg å være server, da fungerte det veldig fint for meg en stund, helt til vi merket at jeg løp mye fortere enn andre, og slo mye raskere. (har i alle fall ikke innstallert cheat).

Og i dag merket jeg at det ikke bare var Rune, men også Unreal Tourment. Samme symptomer der, at hvis jeg joiner så stopper mannen min litt, og løper videre, og stopper, hvis jeg hoster så løper jeg fortere enn de jeg spiller sammen med.

Noen som vet hvorfor dette oppstår ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

unwill skrev (2002-04-13 14:12):

Jeg har en bærbar Dell P3 1,2 Ghz med 512MB ram og GF2-go skjermkort.

Da jeg var på en liten LAN med 4 stk innstallerte jeg et spill som heter Rune. Hvis jeg joinet en game, så vil mannen min "stopp" etter litt spilling.

Så da prøvde jeg å være server, da fungerte det veldig fint for meg en stund, helt til vi merket at jeg løp mye fortere enn andre, og slo mye raskere. (har i alle fall ikke innstallert cheat).

Og i dag merket jeg at det ikke bare var Rune, men også Unreal Tourment. Samme symptomer der, at hvis jeg joiner så stopper mannen min litt, og løper videre, og stopper, hvis jeg hoster så løper jeg fortere enn de jeg spiller sammen med.

Noen som vet hvorfor dette oppstår ?

aner ikke, men kan du sjekke om det samme skjer i Counter-Strike?

hvis det gjør det så bare gi meg en pris så kjøper jeg problemmaskina :wink: j/k

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...