unwill Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Jeg har en bærbar Dell P3 1,2 Ghz med 512MB ram og GF2-go skjermkort. Da jeg var på en liten LAN med 4 stk innstallerte jeg et spill som heter Rune. Hvis jeg joinet en game, så vil mannen min "stopp" etter litt spilling. Så da prøvde jeg å være server, da fungerte det veldig fint for meg en stund, helt til vi merket at jeg løp mye fortere enn andre, og slo mye raskere. (har i alle fall ikke innstallert cheat). Og i dag merket jeg at det ikke bare var Rune, men også Unreal Tourment. Samme symptomer der, at hvis jeg joiner så stopper mannen min litt, og løper videre, og stopper, hvis jeg hoster så løper jeg fortere enn de jeg spiller sammen med. Noen som vet hvorfor dette oppstår ? Lenke til kommentar
Frontier_Psychiatrist Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Quote: unwill skrev (2002-04-13 14:12):Jeg har en bærbar Dell P3 1,2 Ghz med 512MB ram og GF2-go skjermkort.Da jeg var på en liten LAN med 4 stk innstallerte jeg et spill som heter Rune. Hvis jeg joinet en game, så vil mannen min "stopp" etter litt spilling.Så da prøvde jeg å være server, da fungerte det veldig fint for meg en stund, helt til vi merket at jeg løp mye fortere enn andre, og slo mye raskere. (har i alle fall ikke innstallert cheat).Og i dag merket jeg at det ikke bare var Rune, men også Unreal Tourment. Samme symptomer der, at hvis jeg joiner så stopper mannen min litt, og løper videre, og stopper, hvis jeg hoster så løper jeg fortere enn de jeg spiller sammen med.Noen som vet hvorfor dette oppstår ? aner ikke, men kan du sjekke om det samme skjer i Counter-Strike? hvis det gjør det så bare gi meg en pris så kjøper jeg problemmaskina :wink: j/k Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Grunntil at dette skjer i både rune og ut, er at rune bruker samme 3d-motor som ut... Lenke til kommentar
unwill Skrevet 13. april 2002 Forfatter Del Skrevet 13. april 2002 Det var det jeg tenkte, men "problemet" er ikke løst. Jeg spilte CS et par ganger, tror ikke det skjedde noe spess der. Hvilken andre spill er det som bruker den grafikkmotoren ? Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Harry Potter. Har ikke spilt det. Sikkert dårlig.... Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 13. april 2002 Del Skrevet 13. april 2002 Quote: On 2002-04-13 23:26, JarleW skrev:Harry Potter.Har ikke spilt det. Sikkert dårlig.... Det er dritfet! Har runnet det 5 ganger! Bare kødda, men grafikken er ikke så værst til å være beregnet for drittunger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå