Zeph Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) I desse varme sommartider (hei hei, sommartider) så har ikkje PCen det alltid så bra. I det siste har maskina fått ein dårlig tendens til å kræsje under spel, og eg rekner med skjermkortet har skylda. Eg skal kanskje handle litt andre saker på NetShop så eg tenkte eg skulle ta med ein VGA-kjøler. Men hvilken? Link Erfaringar tas gjerne imot. EG vil sjølvsagt ha den med best kjøling til best pris Nå er det ikkje så mange å velge mellom, men prisen er da 250,- i forskjell på dyraste og billigaste. Trenger den sårt da maskina snart er lei av å stå i vindauget Om den er passiv eller aktiv betyr ingenting så lenge vifta ikkje er som ein støvsugar. Endret 3. juni 2004 av zeph Lenke til kommentar
klikko Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 zalman heatpipe... du blir forn0yd Lenke til kommentar
Cupola Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Zalman Heatpipe med vifta som er tilligs utstyr. 235,- og 90,- hos microplex Blir montert i min nå i dag. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Da blir det denne da, takker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå