IntelAmdAti Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Noen som har testet slike spirituelle spill/brett? Noen erfaringer å komme med? Det er sikkert ikke uten grunn at prester o.l. advarer barn og ungdom mot å bruke slikt, de heller jo egentlig bensin på bålet og gjør at flere prøver Hvor kan jeg prøve eller kjøpe noe sånt? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg og en kompis skulle prøve dette en gang. Vi brukte ikke et ordentlig brett, men tegna opp etter en oppskrift på en amerikansk side. Det ble ikke så vellykket, fordi lillebroren + en kompis (begge 12) SKULLE være med, men tok det ikke seriøst. Men vi tente et lys, slukket det og fanget røyken i et glass å satte det på bordet. Alle satte pekefingern sin på glasset, og da spurte vi spørsmål. Men jeg tror at en av de små flytta glasset me vilje. Så mere ble det ikke av.. Kanskje bare like greit? Er bare å søke på amerikanske siden til google, da finner du heelt sikkert noe. Mvh. ThaAndre Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 prester og slikt vil ikke at du skal tro på slikt overnaturlig vås...ganske ironisk, ikke sant? Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Hmm. Kan ikke si at jeg har prøvd det, men det hadde vært veldig artig å gjort det. Alt det som har med det spirituelle har alltid fasinert meg. Lurer på om det faktisk er noe i det ed Oujia Boards. Mange i slekta mi driver med tarot spåing, healing og mye anna merklig Tror jeg må skaffe meg et sånt brett, skaffe mange damer som er litt nervøse for dette å bare lure dem trill rundt Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg kan bare med en gang si at dette VIRKER, og det kan være FARLIG. Jeg har tenkt å prøve dette med en kompis men vet ikke hvor jeg kan skaffe sånt brett. Jeg er ikke redd spirituelle ting, men burde kanskje være det. Hmm :/ Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Kansje ikke være redd, men forsiktig? Endret 5. juni 2004 av kaiern Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Dere som vil ha et slikt brett, det koster! Bare for selve brettet, ca 1000lappen. Dere må muligens bestille fra USA, og da blir det dyrt.. Bare et tips.. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 http://www.crystalinks.com/ouija.html - Litt informasjon. Dette er ikke noen selskapslek, selv om det blir solgt i leketøysbutikker i USA. http://forum.gaiaforum.com/viewtopic.php?t=7504162 - Enda mere informasjon, og noen brett som koster ned i 150kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå