Syar-2003 Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Så nettopp nå den reklamen bak ryggen "igjen" på TV3 . Er det noen som har prøvd denne eller ? Er det bare tull og tøys . Når Jul og konfirmasjoner dukker opp sitter man jo og sliter med puss av sølvtøy . Hadde vært veldig fint å gjøre som på reklamen. Bare putt det i oppvask kummen med denne platen under og salt i vannet. Vent en halv time og alt er rent . Får meg liksom ikke til å tro at dette funker ... Anyone ? ....... Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Tror jeg så den reklamen for LENGE siden, i 96 eller noe. Trodde fint like på den da. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Mener å huske at ei tante av meg har den, og sier den fungerer... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Som jeg sa til han som trodde myndighetene dumpet gift oppi maten for å hindre at folk lærte seg telekinese. Dont be ridicilous "Hemmeligheten ligger i den patenterte stjerneformen!!1" Lol Lenke til kommentar
lperik Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Har hørt folk si det fungere, men stiller meg skeptisk helt til jeg får se det med egne øyne. Fin regel med tv-shop: ubruklig inntil det motsatte er bevist! Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Kjøp ei og mos den isammen til en klump og se hvor bra den virker.... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) lperik, Klart de sier den virker. Skal de heller si de ble lurt? Det er som når noen kjøper penis-enlargement pills som ikke fungerer, da holder de kjeft eller sier det virker. Fort deg og skriv da psilocybe! Jeg vil lese. Endret 3. juni 2004 av Pycnopodia Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Liker ikke hjemmearbeid ... Så hva gjør vi da , kjøper den eller ? ZkedaR , kan ikke du ta en tur til tanta di da , tilby deg å rense sølvtøyet med plata , så får vi se. Jeg er og har alltid vært j**elig skeptisk til slike produkter annonsert på TVshop . Men denne kan jo virke da ... (kanskje) I OSLO på aker brygge var det for noen år siden en TVshop butikk i andre etasje et sted .(var der et par ganger å kikka) Vet noen om denne eksisterer fremdeles . ... Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Skal spørre mora mi i morra om hu vet om den fungerer, tror hu har lånt den... Hvis ikke bare ringer jeg tanta mi ja EDIT: MORA, ikke morra... Endret 4. juni 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Det er vel noe kjemiske greier i den platen som gjør at den får vekk litt dritt (sølvtøyet blir finere), men alle som har pusset sølv vet at det ikke er nok å bare hive på sånnt stoff (pussemiddel), man må pusse/polere en god del før det skal blir perfekt Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 den funker, men i stede for å kjøpe den kan du bare bruke vanlig sølv pappir, salt og hvarmt vann Lenke til kommentar
tøs Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Hehe.. Husker jeg så på tvshop på tv3 for et par år siden, da de hadde hele show, fra amerika.. Så mye dumme mennesker som går 5på, som jubler hver gang et nytt jukse produkt kommer ut, underholdt meg.. Blandt annet kniver, treningsutstyr osv.. festeligst show Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Har faktisk vurdert det derre greiene der selv. Har lyst å kjøpe noe sånt til mor som har hele huset fylt med enten messing eller kobber pynt. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 De som jubler får betalt for det, det er skuespillere. De er ikke så dumme. Men, de som går 5 på og kjøper produktene, der har du idiotene Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Fant en uavhengig svensk test fra 2002 . Så det ser ut til å virke ja . Men aluminiumsfolie og soda fra jernia gjør samme nytten. http://www.varbostad.se/ArticlePages/20021...4_vb938.dbp.asp ... Lenke til kommentar
Josten Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Har faktisk vurdert det derre greiene der selv. Har lyst å kjøpe noe sånt til mor som har hele huset fylt med enten messing eller kobber pynt. Hmm, funker det på kobber? Kan gjøre vannblokker og kjølere fine da Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Hmm, funker det på kobber? Kan gjøre vannblokker og kjølere fine da Det der var jo en god ide . Men alu folie og heatsinken i balje med soda er vel rimeligere . Røyker man i leieligheten/boligen blir det sikkert belegg på finnene til heatsinken som man ikke får vekk med støvsuging eller skylle den under vann/vasken . Dette skal testes !!!!!! Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Hmm, funker det på kobber? Kan gjøre vannblokker og kjølere fine da Det der var jo en god ide . Men alu folie og heatsinken i balje med soda er vel rimeligere . Røyker man i leieligheten/boligen blir det sikkert belegg på finnene til heatsinken som man ikke får vekk med støvsuging eller skylle den under vann/vasken . Dette skal testes !!!!!! Glem ikke at "Hemmeligheten ligger i den patenterte stjerneformen!!" Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Hmm, funker det på kobber? Kan gjøre vannblokker og kjølere fine da Det der var jo en god ide . Men alu folie og heatsinken i balje med soda er vel rimeligere . Røyker man i leieligheten/boligen blir det sikkert belegg på finnene til heatsinken som man ikke får vekk med støvsuging eller skylle den under vann/vasken . Dette skal testes !!!!!! Glem ikke at "Hemmeligheten ligger i den patenterte stjerneformen!!" Moahhaha . Den var god . Men ærlig talt tror jeg dette må være en god metode for oss her på forumet for å rense heatsinkene våre . .... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) -_- sa folk Endret 1. mars 2009 av Acrid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå