LanZ Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) KOTOR II er vist nok fortrefelig bra! jeg har alltid likt rolle-spill... og KOTOR I har jeg runnet 4.5 ganger! Jeg liker KOTOR I, men jeg tror jeg kommer til å like KOTOR II mye bedre!!! hilsen (a)LanZ(6) ##Topic og post har blitt endretlitt av moderator. Vennligst prøv bedre neste gang - Blib## Endret 3. juni 2004 av Blib Lenke til kommentar
akarno Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Visste ikke at det skulle komme Kotor II, jeg elsker Kotor I. Vet du når det kommer? Endret 4. juni 2004 av Icluz Lenke til kommentar
knutby Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Var da en snodig trådstarter Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Ja, blir det halvparten så bra som KOTOr, så har vi nok en lekkerbisk i vente. Bare synd det lages til konsoll også. Setter sine spor i PC versjonen desverre Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jepp, synes konsollofiseringa ødela KOTOR 1, gidda faktisk ikke å spille gjennom det. Og jeg ELSKER den typen spill Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jepp, synes konsollofiseringa ødela KOTOR 1, gidda faktisk ikke å spille gjennom det. Og jeg ELSKER den typen spill Nå ja, det var godt nok til å kunne gjennomføres, men kunne for min egen del, kun kommet til PC... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Vet du når det kommer? den som søker han finner: 25. februar 2005 http://www.gamer.no/produkt.php?produktid=17531 Lenke til kommentar
KriB Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 den som søker han finner: 25. februar 2005 http://www.gamer.no/produkt.php?produktid=17531 Det er bare å starte å rydde kalenderen for avtaler gutter (og jenter)! Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Grafikken blir visst så godt som lik, men er fortsatt et lekkert spill så det er ikke et problem..enern var utrolig digg Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) synes ikke KOTOR var så bra jeg.. du hadde jo ikke no frihet Endret 5. juni 2004 av Flexi Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Det var et veldig bra spill som tok lang til på å runne - morro Glede rmeg til KOTOR II jeg også Lenke til kommentar
n0th1ng Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Ja, det er jo Obsidian som lager KOTOR 2 (tidligere Bioware ansatte som var med å lage bla Fallout 2 og Planescape : Torment) de har ikke skuffa tidligere...ser ingen grunn til at de skal skuffe nå Lenke til kommentar
Nolander Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 synes ikke KOTOR var så bra jeg.. du hadde jo ikke no frihet Hadde ikke noe frihet?? Hva mener du med det, alle valg du gjorde hadde jo flere muligheter. Alt du gjorde avgjorde om du ble slem eller snill. Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg gledet meg tik å spille KOTOR, men det funket ikke på PC'en min Jeg håper å få tak i det igjen snart, fordi jeg tror jeg har bra nok PC nå Lenke til kommentar
TRS Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 den som søker han finner: 25. februar 2005 http://www.gamer.no/produkt.php?produktid=17531 Det er bare å starte å rydde kalenderen for avtaler gutter (og jenter)! den har da vert tom siden KOTOR kom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå