Flames Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Stort og pent skap det der ja.. Hvilken farge skal du ha på det? Lenke til kommentar
DJLuNaTiC Skrevet 5. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2004 Tenkte på svart, med UV grønt inni. På jobben har jeg også adgang til et pulver-lakkerings anlegg som vi vanligvis bruker til og farge skapa med. Men etter en del testing av plassen jeg har innvendig, blir det trangt for 2 hovedkort og fremdeles ha plass til og utvikle en del av de design konseptene jeg vil ha. Så som det ser ut nå blir det bare 1 PC ut av dette. Men det betyr selvfølgelig ikke at dette ikke kan bli et bra konsept. Mange her som sier henge det på veggen, og ja, det hadde vært tøft... Men det kan føre til en del problemer med plassering av kabler osv. Vil ha dette så stilrent som mulig, og lage kabel kanaler inni kabinettet og koblings bokser lakkert også for og bli kvitt det vanlige rotet som jeg ellers sliter som faen med for og bli kvitt. Sånn som det er nå, kommer skapet til og ligge flatt, med plexi i døra som jeg skal hente på jobben senere. In terms of vifter, tenkte jeg og ha 4 120mm vifter (Papst seff). Og et kontroll panel midt på med knapper (sånne røde cover over og bryter under når du tar av lokket... som på fly hvis dere skjønner hva jeg mener). Pluss viftestying og temp måler. Og designe ett slags cover rundt. Jeg lar noen bilder som jeg legger opp imorra forklare bedre. Da skal jeg ut i garasjen og begynne med litt kapping og sliping av noen deler som jeg allerede her. Så update imorra folkens. Lenke til kommentar
CONeXXiON Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Hadde vært stilig hvis du hadde noen sikringer som brytere da... Har litt trua på et sånt prosjekt... Stå på! Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Hadde vært stilig hvis du hadde noen sikringer som brytere da... Har litt trua på et sånt prosjekt... Stå på! Blir dyre brytere det Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 nå fikke jeg lyst til å se et kabinett hvor to av veggene bare består av vifter, slik at lufta går igjennom pc'n... kanskje slenge inne enda flere vifter også.. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Venter på update... Hilsen Lars Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Eg og venter på en update. Har begynt med et lignende prosjekt sjølv, men gikk over til en lampeboks når eg ikkje fikk tak i et sikringskap Blir nok 4x120mm vifter på meg Let the air flow!!! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Spennende!Skal følge med på denne worklogen Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 bare synd at det er over 1måne sida vi har hørt noe frå han =\ lever han?? Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 er det noen som har sett noen innlegg fra han idet siste? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Hm, det har vel kortslutta da! Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Det blei sikkert litt høyspent Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Han har jo svart andre plasser... Har han gitt opp Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 gi mannen arbeidsro da folkens stress gir makkverk Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Hm, det har vel kortslutta da! Gullkorn? Men jeg tror at han har glemt/droppa dette prosjektet... Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Hmm, han som hadde eit så godt utgangs punkt? =\ Hadde blitt kjempeglad visst eg kunne fått noko sånt. Måtte nøye meg med et par lys armaturer, men eg tror no det kan bli tøft og eg =) skal ha HW i den ene, og kontrollpanel i den andre(lokket). Skal lage en slags boks og lakke den KNALL rød Får heller følge med på min Worklogg som kommer snart. (for dei som ikkje veit ka ein lys armatur er så er den en slagslysboks, ofte sett i taket ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå