DJLuNaTiC Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Dette kommer til og bli min første case build, og jeg vil lage kabinettet til noe jeg har hatt lyst til å gjøre en stund. Ide'n var og ha en PC hvor jeg kan kjøre 2 PC'er fra 1 boks. 2 hovedkort, med egne HD'er og CD-ROMer til hver, men 1 skjerm, 1 mus, og 1 tastatur. Windows på den ene maskinene til spillene mine og grafikk programmene jeg bruker til design, og en Linux build på den andre, til hverdags bruk som surfing, skrive papirer, og som en plattform hvor jeg kan forbedre mine Linux kunnskaper. For en måned siden, fikk jeg en vikar jobb her i Fredrikstad på en fabrikk, hvor vi blant annet lager sikringsskap. De kommer i mange forskjellige størrelser, og fikk idag med meg et hjem, uten innmaten som blir montert på fabrikken (jeg skal legge opp detaljer og bilder imorra). Jeg skal nå begynne og tenke litt på dette, men jeg har tro på at dette kan bli noe bra. Det eneste "problemet" er at jeg har bare nok hardware til 1 PC inni min planlagte 2 PC kasse, og sparer penger for harde livet til og begynne på skolen til høsten, så hardware til pc nummer 2 må nok vente.. men modding kan begynne. Jeg håper jeg kan få planlagt og få mekket noen tegninger til å vise fram i helga. Lenke til kommentar
karamba Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Lykke til med bygginga! Har du planlagt at den skal se ut som et sikringsskap, eller skal du gjøre noe med finishen på den (metallic billakk f.eks..)? Lenke til kommentar
klikko Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 hørtes kult ut dette her!! bare få inn noen bilder nå så blir det action Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Kan sikkert bli utrolig pent om du får det til Lenke til kommentar
DJLuNaTiC Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Bildene kommer! Senere idag. Det skal se ut som sirkringsskap som har blitt døttet gjennom en science fiction film og tredd ut andre enden igjen=) Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 tøft looking forwards to it Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Detta blir bra azza stå på. heng den opp ved skjærmen ¨så lurer folk på hvordan du bruker et sikrings skap til pc Lenke til kommentar
Flames Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Nice.. Skikkelig originalt detta her Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Passpå at ingen opner skapet og begyner og fikle inni PC'n når strømmen har gått da Bli sikkert konge, gleder meg til og følge med på denne Lenke til kommentar
Sky_Hawk Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Blir bra dette her! Skal følge med her og gleder meg til bilder Lenke til kommentar
DJLuNaTiC Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Her kommer bildene. Her er selve skapet tatt ovenfra. Her er kabinettet vi skal bruke stæsj fra. Bruke rack til CDROM og hard disker. Her er ett bilde til fra siden. Nå ser dere ivertfall det jeg har og begynne med. Skal mekke litt mer og gi noen mer detaljer utover kvelden= Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Så ikke så veldig "sikringskap" ut, men hva vet vel jeg om sikringsskap. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 alle de hullene i bunnen er til kabler. ergo det er et ubrukt sikrings skap DJLuNaTiC: ser lovende ut Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Så ikke så veldig "sikringskap" ut, men hva vet vel jeg om sikringsskap. tja.. et sikringsskap er jo bare et skap.. som alle andre skap som tilfeldigvis skulle være i metall.. det er når du begynner å dytte inn sikringer fra 1916 at det begynner å likne på en russisk atombombe Lenke til kommentar
insider Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Ser bra ut ! *vente på updates* Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Var pent det skapet Offtopic: Hadde vært fett med et våpen skap da.. det er bare 2 minus, veldig tunkgt, og jeg vil i allefall ikke prøve og lage vifte hull i det Lenke til kommentar
Luv Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Kult konsept! Offtopic: Hadde vert digg med en kode-lås safe, på størrelse med en shuttle. Byggd inn pc'en der. Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Nå kan du sette inn maaaaaaaaaasse 16 mm vifter Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Nå kan du sette inn maaaaaaaaaasse 16 mm vifter hhhviiiiiin. hadde hvert tøft d da har vel 20, 32, 40 og 50mm hull også. Kan jo henge skapet på veggen etterpå. Blir fett dette ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå