Gjest Slettet-cfOgpBusmt Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 hvis du ikke ønsker å melde deg inn, gir apple vanlig studentrabatt på web-shoppen på 5%. Hæ? Apple har et developer program som koster $99 hvis du er høgskole-/universitets-student (koster mye mer hvis ikke du er student), for et år. I det programmet følger det med et tilbud som gjelder én gang ila livet, og det er 20% på et Apple-system. Hvis ikke du har muligheten, eller vil melde deg inn i dette, gir Apple også vanlig studentrabatt på ca 5% (hvis ikke jeg husker feil). Denne studentrabatten er delt inn i to grupper K-12 (grunnskolen) og HEdu (høgskole/universitet). Hos applestore må du ringe inn bestillingen. Det er http://developer.apple.com/students/ du snakker om? Jeg finner ingenting om de 20% der ... Kan du peke til en link for meg? Her er link til engelsk webshop for utviklere: http://store.apple.com/AppleStore/WebObjects/ADC?qprm=38839 The discounts vary by product and region due to local sales policies, pricing, and availability. Third-party products and software are not available for discounted purchase. Not all Apple products are discounted equivalently and some may not be available through the ADC Hardware Discount Program at all. Har heller ikke lest det noen steder hos apple , men alle som har kjøpt via adc sier de har fått (ca) 20%, når de har kjøpt en maskin. Du får ikke rabatt på tredje-parts produkter såvidt jeg vet, men rabatter på apple sine egne produkter Jeg er klar over ADC-programmet, og har brukt det selv, men at Apple gir rabatt til _alle_ studenter på websjappa visste jeg ikke. (Jeg vet at OfficeLine gir en symbolsk rabatt, men etter rabatten er prisene fortsatt over standardprisene hos Apple Store.) Har du prøvd dette? Apple Store er nede (sikkert for å legge til AirExp) så jeg får ikke sjekka. Er ikke sikker på dette , men mener jeg har lest et sted at det skal gå, men at man altså må ringe og bestille her i Norge.. Skal ikke sitter her og være mr påståelig. Er ikke sånn at jeg sitter og briefer, men prøver å hjelpe andre som vil kjøpe. Hvis jeg driver og skriver masse crap som ikke stemmer får noen arrestere meg på dette! Lenke til kommentar
Gunnaren Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Hurra!!!! Da gikk jeg hen og kjøpte en 12" powerbook i går!!!! Gliiise...gliise Er som en liten unge som har fått nye leksaker..... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Gratulerer! Håper du blir like fornøyd med den som jeg er med min iBook. Tror jeg skal ha en PB etterhvert også, når økonomien tillater det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-cfOgpBusmt Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 grattis! kjøpt meg 12" powerbook jeg og, sitter med den i fanget akkurat nå faktisk.. den er kramgo! fikk akkurat noe stæsj fra apple developer connection også, tskjorte i xl, kjipt når jeg er str s/m (farlig ordspill).. Lenke til kommentar
Gunnaren Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 hehehe....du får sende den til meg da vettu...jeg er str l/xl...hehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-cfOgpBusmt Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 hehe, ja. typisk hvis du får s eller m, da _må_ vi jo bytte! bestilte du via ADC forresten? Lenke til kommentar
Gunnaren Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Nei..jeg kjøpte min på Japan foto her i byen...så jeg fikk nok ingen t-shirt...vel...fikk med en vanntett mappe til å ha powerbooken i da! Lenke til kommentar
MrSveinsson Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 jeee. powerbook er superperfect. et glimrende valg for alle som vurderer noe bærbart. personlig ser jeg ingen grunn til å gå for pc. de er store, skranglete, ustabile og udelikate sammenlignet uten at jeg har noe dokumentert grunnlag for å komme med en slik påstand for deg som lurte på kjøp i usa. kjøpte min der. ikke noe problem med tastatur. altså, layouten er engelsk, men har man tastet en del før, husker man hvor de norske tastene er. for meg var det hvertfall langt fra god nok grunn til å la vær å kjøpe der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå