RickRoll Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Det er en del som har reagert på ivrige moderatorer her... I dag måtte jeg le! Denne posten, http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=22661&st=0 , ble flyttet! ETTER TO ÅR!!! Enten så er det en moderator som ikke godtar ting som andre godtar eller så har dere (moderatorene) ikke lagt merke til den før. Dette er ikke ment som kritikk, men dere må jo innrømme at det er litt morsomt når posten først flyttes etter to år?!? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Den ble vel ikke oppdaget for to år siden eller ingen gadd gjøre noe med den da. Det er jo ikke som om folk har postet i den tråden sammenhengende i to år da. Jeg bare så at den nå hadde blitt bumpet opp igjen fra en lang hvile og tenkte det var på tide med en liten flyttejobb. Hadde posten hatt aktivitet i seg i disse to årene hadde jeg også kanskje reagert/ledd, men jeg lo nok ikke av dette dessverre... Uansett er ikke dette en tilbakemelding til HW.no, men til forumet. Posten din flyttes også. Endret 3. juni 2004 av Blib Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 QUOTE (Blib @ 04/06/2004 : 00:56) Den ble vel ikke oppdaget for to år siden eller ingen gadd gjøre noe med den da. Det er jo ikke som om folk har postet i den tråden sammenhengende i to år da. Jeg bare så at den nå hadde blitt bumpet opp igjen fra en lang hvile og tenkte det var på tide med en liten flyttejobb.Hadde posten hatt aktivitet i seg i disse to årene hadde jeg også kanskje reagert/ledd, men jeg lo nok ikke av dette dessverre... Uansett er ikke dette en tilbakemelding til HW.no, men til forumet. Posten din flyttes også. ok... my bad. Men likevel litt ironisk da at du flytta denne også. Skal prøve å være mer nøye med hvor jeg legger ting i fremtiden. Du ble vel ikke sur over å bli "uthengt"? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Neida, syntes heller det er bra at du ser at jeg faktisk gjør noe på forumet Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg synes det er bra at du flytter postene egentlig. Det gjør at folk (les: jeg) ikke gjør de samme feilpostingene gang på gang... Og det er tross alt mye bedre enn å bare stenge trådene pga. feilposting... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Nåja. Stenging er iallefall en mer sikker måte for å få personen til å fatte at han må poste rett neste gang. For mye flytting gjør at folk heller bare driter i dette og poster alt på HW-forumet hvor det får mest publisitet fordi de vet at posten bare blir flyttet uansett :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg