Izex Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Har nå endel spill som jeg har kjøpt både nytt og brukt, ettpar av spillene har små skader og jeg vil ha en backup siden disse sakerne koster endel. Har det innkopiert på Xbox'en sin harddisk nå tenkte det var enklest for å få filene helt rett avlest. Hva gjør jeg nå, kopierer det over nettverk til PC og bare brenner filene eller må jeg lese in spillet på PC hardisken i ISO format? Hvilke program trenger jeg for å lage og håndtere disse ISO filene. Klarte å lage en BIN fil, men når jeg skulle se om filene var i den så var det en helt tom fil på 2,5 GB så jeg orket ikke å feilbrenne en DVD+R bare på det stunt forsøket. Må jeg ha spesielt program for å se filene inni den "tomme" BIN filen jeg lagde eller? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg bruker Qwix som gutta i team Avalaunch har laget. Det er et lite enkelt program som lager .iso filer fra xbox`en til pc`en. http://www.teamavalaunch.com/qwix/ Lenke til kommentar
moray Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Få det over på PC.. Greit å forske litt med en RW.. Forskjell på hvor "sære" DVD spillerene er i xboxen.. Jeg har 1.0 med Thompson = vrang.. Lag ISO. Et prog for å pakke ut å pakke xbox spill er: xISOv073.zip Ikke link, men goggled eg fram eller let på xboxscene.com eller irc #xbins Lenke til kommentar
Izex Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Fikk en Philips i min, tar faktisk alt. CD-R spiser den data av som en sulten hest. Har brukt det endel for å kopiere inn litt emulator greier Takk for hjelpen sålangt, skal se om dette funker nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå