Vo0do0 Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Nederst på denne siden finner du bilder av de nye geforce og radeon korta som kommer fra asus. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Og her finner man det som kan se ut som en en-slotts løsning på 6800U kortet. Btw, jeg vil ha ALT som er der. Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 SÅ jeg TRE ramkanaler på det ene hovedkortet der? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Ja. Det gjorde du. Det er ett HK som støtter både ddr og ddr2. Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hm, fx5900 med pci express, interessant. Lurer på hvordan ytelsen er på det i forhold til vanlig 5900 kort. Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Der var den mye omtalte "prescott" vifta og jo... Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Helvete for en kjøler! Tenker på den runde Socket T kjøleren, så SVÆR ut! Ahh.. Deus Ex² i bundelen 12CM PSU vifter? Det er jo fine greier Huff, glad jeg ikke skal ha nytt Intel system nå, jeg vil tro det blir et helvete å velge hovedkort! Fin og grønn pc der, lurer på hvor mye støy den produserer og hva som sitter inni den. Endret 3. juni 2004 av -NeoRag- Lenke til kommentar
genesis Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) sjekk bilde av extreme AX800 Er det mulig at også ATi nå kan stille med den der 3.0 shadersaken, som de ble så kritisert for ikke å ha? (hva var det?) Jeg har misforstått, sant? edit_ extreme Endret 3. juni 2004 av genesis Lenke til kommentar
HKS Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Er det mulig at også ATi nå kan stille med den der 3.0 shadersaken, som de ble så kritisert for ikke å ha? (hva var det?) Jeg har misforstått, sant? Jepp, det har du nok dette er et kort bygd på R423, PCI Express versjonen av R420, den eneste forskjellen er PCI Express vs AGP tror ikke vi kommmer til å se noen ytelsesforbedring foreløpig mellom AGP og PCI Express heller... Det er forresten pro versjonen av ATi kortet, XT versjonen kommer til å ha ekstern power kontakt (samme kontakt om er på NV45 prototypen) http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=2068 Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 ddr2 og ddr400!!!! sweet sweet. det ene asus kortet som tar en slot kan umulig være et ultra kort, sikkert bare den vanlige 6800 eller 6800GT. blir sweet med nytt HK snart, ASUS ruler toppen av hk fjellet la oss håpe ati kommer med PixelShader 3.0. da er ATI garantert kongen!!!!! Lenke til kommentar
HKS Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 det ene asus kortet som tar en slot kan umulig være et ultra kort, sikkert bare den vanlige 6800 eller 6800GT. la oss håpe ati kommer med PixelShader 3.0. da er ATI garantert kongen!!!!! Legg merke til to kontakter, det er det Ultra som har... Det går ann å lage nV kort som bare tar en slot vet du! (du kan også få x800 kort som tar to slot) Tipper ATi kommer med PS 3.0 i R500 som etter hva vi har sett i uoffisielle roadmaps og rykter kommer i slutten av 2005 Lenke til kommentar
TDK Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Unnskyld at jeg poster bilde, men det står jo at X800XT PE kortet støtter PS3.0!! Har ATI slengt i nn ps3.0 i siste liten? Eller er det en skrivefeil? Btw så har disse saus kortene større kjøler! De dekker middebrikkene også, det gjør ikke referansekjøleren.. Forresten har den jo ikke strøm inngang? Endret 4. juni 2004 av TDK Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Det er et pci-e kort. Ikke x800xt pe... på andre forum mener de det er en typo det med sm 3.0 støtte. pci-e korta til ati trenger vist ikke ekstra strøm. Men jeg mener jeg nettopp leste en plass at det var anbefalt for at de skulle yte maks. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 TDK_ morsomt ¨å se en såpass liten tråd kan gjenta "seg selv" vi får bare håpe at det er sm 3.0 støtte. og at det isåfall ikke er en dårlig "i-sistelite-sak" Lenke til kommentar
TDK Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Hehe, det er bare meg som er litt dårlig til å lese Jeg fikk ikke helt med meg hva dere skrev... Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 lurer på om jeg skal gå for asus nå igjen! de har jo fete kjølere og nice bundle + koster vel ikke mer enn 200 kr mer enn sapphire sitt x800 Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Unnskyld at jeg poster bilde, men det står jo at X800XT PE kortet støtter PS3.0!!Har ATI slengt i nn ps3.0 i siste liten? Eller er det en skrivefeil? Ja det var litt rart.. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 R42x har ikke SM3.0 støtte. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg trodde ikke det fantes bare XT kort, at det enten var PRO eller XT Platinium Edition? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Helvete for en kjøler! Tenker på den runde Socket T kjøleren, så SVÆR ut! Ahh.. Deus Ex² i bundelen 12CM PSU vifter? Det er jo fine greier Huff, glad jeg ikke skal ha nytt Intel system nå, jeg vil tro det blir et helvete å velge hovedkort! Fin og grønn pc der, lurer på hvor mye støy den produserer og hva som sitter inni den. Det som sitter inni er noe av det mest extreme man får tak i Alienware har fete pcer Endret 4. juni 2004 av Mixel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå