Woilef Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hei Er på jakt etter en ny skjerm da jeg for tiden sitter på en sliten 15"crt som ikke klarer mer enn 640x480. Har ganske stramt budsjett, men har veldig lyst på en 17" lcd skjerm (15" blir for lite). Eneste mulighet er vel dermed brukt. Har sjekket ut bruktmarkedet her men det er ingen av interesse der. Hvor kan jeg finne en slik brukt Lcd? Jeg har 2000 kroner, og ikke stort mer . Er dette mulig? Bruker skjermen til ca 50% internett 30% spilling og 20 prosent kontorapps osv... Noen som vet om noen som har en og selge er det meste av interesse. Eneste krav er at jeg ikke begynner og grine av etterslep når jeg spiller (Spiller for det meste FarCry, UT04, CC:ZH osv) Det er et stort pluss om skjermen er i en slag sort/hvit eller sølv hvit design, men dette er selvsagt ikke et must. Setter pris på alle svar.. Lenke til kommentar
Murty Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 du har jo QXL.no bruktpc.com.... og hele gjengen.. masse sånne steder.. finn.no.. uff ja mange.. Ellers kan du jo sjekke ut webshopper for demobrukte skjermer.. Her får du mange billige og brukte skjermer.. JMData Ekke mye LCD skjermer der.. men mange gode CRT.. billig! Lenke til kommentar
Woilef Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Hmm ja, har sjekket ut disse stedene men desverre inget hell. Tenkte litt på bedrifter, så hvis noen som vet om bedrifter som skal kvitte/bytte ut noen skjermer hadde det vært fint med en pm Lenke til kommentar
AfterEight Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Sjekk hos thorn, (utleiebutikken).Telenor bytter ut mange av sine crt med lcd, der får du sikkert en gratis dersom du kjenner noen som jobber der. Har selv fått masse datautstyr av firma som slanker invetaret. Endret 3. juni 2004 av AfterEight Lenke til kommentar
Woilef Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Hm inget hell hos Thorn heller Lenke til kommentar
alos Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 eller hva med bruktmarked her i HW.no nettverket? Lenke til kommentar
Woilef Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Har sjekket bruktmarkedet som jeg nevnte over, ingen flere nettsteder hvor det kan være aktuelt og finne brukte skjermer? Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Med det budsjettet kan jeg ikke annet enn å anbefale en CRT. Er det noen grunn til at du absolutt vil ha LCD, eller er det bare at du har mer lysst på det enn LCD? Lenke til kommentar
Woilef Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Skrivepult området er like begrenset som lommeboken, derfor helst LCD men det er vel liten sansynlighet for og finne en brukbar brukt 17" til den prisen, noen som har en 19" flat CRT og anbefalle? Denne må være sort, sort/hvit eller sølv design... Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Skrivepult området er like begrenset som lommeboken, derfor helst LCD men det er vel liten sansynlighet for og finne en brukbar brukt 17" til den prisen, noen som har en 19" flat CRT og anbefalle? Denne må være sort, sort/hvit eller sølv design... Tja, jeg solgte da nettopp min Hansol H711 for 2000. Det var en 17" LCD som jeg var meget fornøyd med, og merket ikke noe til ghosting. Den lå forresten på "hw-bruktmarkedet" for en uke eller to siden. Kunne kanskje fått 2500 for den, men i stedet fikk jeg solgt den på bare noen timer. Så kan jeg heller jobbe litt overtid en dag, så er de pengene dekket. Skjønner ikke at folk skal presse prisene slik på sine brukte produkter. Brukt burde være en del billigere enn nytt! Lenke til kommentar
Woilef Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Hvor gammel var skjermen du solgte? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Den jeg solgte var knappe 2 år gammel. Klart det ikke er den aller beste 17-tommeren nå, men den duger svært bra likevel! http://www.hardware.no/tester/skjerm/hansol_h711/index.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå