Gå til innhold

Gratis mms fortsetter hos Telenor og Netcom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har en pågående priskrig på SMS og pris pr. ringeminutt.

 

Min antagelse er at de (forholdsvis) høye MMS-prisene står for fall, fordi når folk ser at operatørene har "råd" til å gi det bort, så kan og bør prisen også være lavere. Og operatørene gir bort gratis MMS nettopp fordi de vil at flere og flere skal bruke MMS, men det går tregt foreløpig.

 

Og når folk er vant til gratis MMS (vi har fått det gratis i helgene i noen måneder nå) så gidder ikke folk betale kr 2,50 for en MMS lenger - ihvertfall ikke når en SMS koster deg 49 øre, eller når du kan ringe hvem du vil for 99 øre minuttet.

 

Egentlig bare en analyse fra min side, men jeg tror at jeg vil få rett - kanskje en MMS-pris ned til 99 øre? Who knows... men utviklingen går i retning av lavere priser, det er det ingen tvil om.

Endret av jendor
Lenke til kommentar

Grunnen til at de lar deg sende gratis MMS og WAP'e i vei er for å gjøre deg vant til å bruke tjenestene så du ikke tenker deg så nøye om når du får sende alt gratis. Når de plutselig tar betalt for det gjør du det du/de har lært deg, å pøse ut MMS og sånnt som før.

 

Det er rett og slett noe du blir vant til og gjør "automatisk"

Lenke til kommentar

Helgen begynner nok 00:00 på lørdag og slutt 00:00 på søndag. Det er drillen jeg er vant med.

 

MMS for netcom er gratis for privat og bedrifts kunder. Jeg bruker Business talk og fikk fratrekk for 228 mms i mai.

 

Kan også være at de gjør dette fordi de ser at tjenesten er overpriset/holder ikke kvalitet

Lenke til kommentar
fredag er ikke en del av helgen=)

Da gjelder det vel fra og med lørdag kl.00-00 da eller ?

 

I mine øyne er helgen startet når jobben er ferdig fredag kl . 16-00.

 

Lurt å få oppklart dette kanskje ...

 

....

Det står jo lørdag og søndag da

 

Hver lørdag og søndag i hele juni og juli kan du gratis sende MMS fra mobilen og wappe via GPRS.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...