Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ta ut/sette inn internt Wlan-kort

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har investert i det "nye" Wlan kortet til intel som støtter 54 Mbps, og lurer i den sammenheng på om det finnes noen idiotforklaring ute på nett eller her inne som forklarer meg pent og ryddig hvordan ting skal tas ut, av og settes på igjen. Hadde vært utrolig takknemlig for den som evt kunne fortalt meg det, evt henvist til en bra side :yes:

Er det ingen som svarer kommer jeg nok med en sak på hvordan du skal/ikke skal gjøre det, alt avhengig av resultat...... :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, det burde jeg kanskje nevnt, men det er på en bærbar. :blush: Nærmere bestemt en HP NX 7010 som allerede har innebygget 802.11b kort. Håper noen kan hjelpe meg med det også.

Takker for hjelpen på forhånd

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om denne maskinen har mini-pci slotten under tastaturet eller på undersiden av maskinen. Skru opp de lokkene som er på undersiden og se om det er et kort som ligner på det du har kjøpt. Hvis det ikke gjør det kan du se under tastaturet.

Det skal være enkelt å bytte da det er to antennekontakter som du kobler ut og så tar ut kortet på samme måte som du skifter ram-brikker i bærbare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...