skibum Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hei Jeg har investert i det "nye" Wlan kortet til intel som støtter 54 Mbps, og lurer i den sammenheng på om det finnes noen idiotforklaring ute på nett eller her inne som forklarer meg pent og ryddig hvordan ting skal tas ut, av og settes på igjen. Hadde vært utrolig takknemlig for den som evt kunne fortalt meg det, evt henvist til en bra side Er det ingen som svarer kommer jeg nok med en sak på hvordan du skal/ikke skal gjøre det, alt avhengig av resultat...... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Rekner med det er stasjonær du snakker om her. 1: Ta av lokket på kabinettet 2: Skru ut eit deksel på ein PCI-port 3: Sett i kortet og skru fast skrua 4: Sett på igjen lokket 5: Installer eventuelle drivarar Edit: Det er PCI det er snakk om her sant? Edit2: Link til Hw.no's PC-bygger guide Endret 3. juni 2004 av zeph Lenke til kommentar
agvg Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 1: Ta av lokket på kabinettet Du glemte og ta ut strømledningen eller og skru av hovedbryteren på PSU, dette kan på noen HK være svært viktig. Lenke til kommentar
skibum Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Hmm, det burde jeg kanskje nevnt, men det er på en bærbar. Nærmere bestemt en HP NX 7010 som allerede har innebygget 802.11b kort. Håper noen kan hjelpe meg med det også. Takker for hjelpen på forhånd Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Kan du poste ein link til kortet du skal bruke? Dei fleste WLAN kort på bærbar eg har sett er det berre å putte i. Lenke til kommentar
skibum Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Her er kortet, håper det hjelper: http://www.intel.com/products/mobiletechno...ualband_2200BG& Lenke til kommentar
knut Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg vet ikke om denne maskinen har mini-pci slotten under tastaturet eller på undersiden av maskinen. Skru opp de lokkene som er på undersiden og se om det er et kort som ligner på det du har kjøpt. Hvis det ikke gjør det kan du se under tastaturet. Det skal være enkelt å bytte da det er to antennekontakter som du kobler ut og så tar ut kortet på samme måte som du skifter ram-brikker i bærbare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå