tommmy Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 hei. jeg sitte og lurer på å kjøpe sx1 og siden det ikke går and å forskjellige themes til den går d and og ha bakgrunnsbilder? Lenke til kommentar
ct Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Yepp. Det går an! Går også an å forandre litt på fargene i menyene. Topp telefon! Anbefaler den på det sterkeste! Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) hei. jeg sitte og lurer på å kjøpe sx1 og siden det ikke går and å forskjellige themes til den går d and og ha bakgrunnsbilder? skal du ha (gratis) bakgrunnsbilder anbefaler jeg club-siemens sin side med wallpapers til mobilen (og evt. andre S60 mobiler for den saks skyld). Endret 3. juni 2004 av arehei Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Du kan jo bruke hvilke som helst bilder du vil osm bakgrunn Så jada, dette går fint Bare å finne et bilde på google som du synes er fint det, eller ta et selv med kameraet Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Themes er oppskrytt. Her kan du lage om hvilket som helst bilde slik at det passer på din SX1. Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 takk skal dere ha skal bestille den etter skolen Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 takk skal dere ha skal bestille den etter skolen Husk å oppdater fw på telefonen når du får den. Hvis den ikke har den nyeste, som ved skrivende stund er fw 10. Det er klaget på lav ringelyd, men det fikses fort ved å bruke wav filer! Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 jepp det skal jeg gjøre. skal bestille fra www.mshop.no Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 er det kansje en ide og vente med og vente med og oppdatere firmwaren til det kommer en ny? har lest att fw10 har mye feil og lignende? Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 ikke noe som plager meg i grunn.... eneste at det er lav ringelyd. men det fikset jeg som sagt med wav filer... Lenke til kommentar
It's me Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) er det kansje en ide og vente med og vente med og oppdatere firmwaren til det kommer en ny? har lest att fw10 har mye feil og lignende? Varierer fra telefon til telefon selvfølgelig. Personlig har jeg null problemer med FW10. Telefonen er like stabil som en god ikke-symbian telefon. Til topic: Seff kan bakgrunnsbilder brukes. Du kan også bruke themes, men du må ha legge inn et 3parts programvare for dette. Dette fungerer glimrende, har selv brukt en gankse fin xp-theme, men personlig foretrekker jeg orginalmenyene. De er best. Endret 4. juni 2004 av It's me Lenke til kommentar
Katazaka_Mitsuo Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 ja, det går annen kamerat av sønnen m,in har den og han driver å brifer med bakgrundsbilene sine! Lenke til kommentar
Skrue_McDuck Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Ja, det skulle forundre meg hvis det ikke gikk an! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Ja, det skulle forundre meg hvis det ikke gikk an! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå