JoaJoa Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Simen1:Du risikerer i hvertfall ikke å ødelegger noe hardware ved å koble inn eller ut mens windows går. hvor sikker er du på dette? Dette synes jeg hørtes litt humbug ut! Er dette egentlig noe medisin for hw'en? Gjort dette engang da jeg glemte at maskinen sto på Maskinen sloknet og ingenting skjedde da jeg skrudde den på igjen. Måtte ut med all hw'en for så å sette inn alt på nytt. Startet merkelig nok igjen da Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Simen1:Du risikerer i hvertfall ikke å ødelegger noe hardware ved å koble inn eller ut mens windows går. hvor sikker er du på dette? Jeg satt i strømmen på harddisken da windowsen gikk. Maskinen slo seg av og begge harddiskene ble kortsluttet. Fikk ikke noe liv i dem, så jeg måtte skaffe meg ny harddisk... Merk at dette var klokka 03.00 og jeg hadde ikke sovet på nesten 24 timer. Hjernen var ikke helt med da jeg gjorde det. Men det er en stund siden. Da harddiskene var på 20 GB... Men jeg vil ikke anbefale å sette i strømmen mens maskina går... Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Skjedde ikke noe galt hos meg utenom at windows kræsja da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå