Petterahl Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Sikler litt på Nokia 6230! Syntes den er super tøff og fet, men jeg er litt usikker på hvilken farge som er fetest! Jeg vil gjerne høre noens andre meninger om hvem farge dere syntes er fetest. Har ikke sett den i real-time så jeg kan ikke bedømme det utifra bilder fra internett. Vet at det er litt mongo å spørre om akkurat dette, men jeg vil alike vel høre hvem farge dere syntes er fetest. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Er det ikke bare svart og hvit? Jeg syns isåfall svart.. Ser mer "seriøs" ut på en måte. Nå for tiden skal jo alle telefonene være sølvfarget, gå mot strømmen. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Helt klart svart. Ser mye bedre ut enn den hvite (synes jeg). Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Har bare sett svart, men jeg ville ha byttet ut deskel med det som er svart og rødt det ser tøft ut! Lenke til kommentar
jon_gunnar Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Sikler litt på Nokia 6230! Syntes den er super tøff og fet, men jeg er litt usikker på hvilken farge som er fetest!Jeg vil gjerne høre noens andre meninger om hvem farge dere syntes er fetest. Har ikke sett den i real-time så jeg kan ikke bedømme det utifra bilder fra internett. Vet at det er litt mongo å spørre om akkurat dette, men jeg vil alike vel høre hvem farge dere syntes er fetest. Flott telefon, og jeg kunne ikke tenkt meg noe annet en den sorte farven i alle fall. Skikkelig stilig. Lenke til kommentar
Katazaka_Mitsuo Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Ja, som alle sa er svart tøffest, men hvit er også litt morsomt da! Lenke til kommentar
N-Gage2 Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Kjøp den fargen du vil, du kan jo uansett skifte ut dekselet med et annet, og da om du vil i en annen farge. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 nå er ikke jeg akkurat enig med alle her, men jeg synes at den hvite/sølv fargen er finest Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Svart! Kjøp svart Jeg synes den absolutt er finest Men du får bestemme selv selvfølgelig Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 SVART har bare sett svart men syns den var RÅ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå