Gå til innhold

Navn på sang (Gildereklame)

krizkriz

Anbefalte innlegg

Topic: Sangen som er på reklamen til Gilde på TV2 tror jeg...

Det er sommer og en dame henger over kjøledisken i en butikk, så går det over i noen som er ute i hagen og griller, en halvfeit mann med bart som klyper ei dame i baken etter å ha klipt hekken med hekkesaks også videre...

Den virker en del år gammel den sangen! Noen som vet?

Mvh Alderon ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
http://www.gilde.no/category.php/category/...oryID=11#musikk

Jeg har enda ikke settt reklamen, men denne sangen er jo pokker meg bare en halvdårlig ripoff av Sugarhill Gang - Rapper's Delight (god, gammal klassiker).

Og dette har dere slitt med å få tak i? :lol:

Og ja, originalen er bedre.

Det er akkurat den navnet på sangen jeg har sliti med å finne, var jo ingen som viste navnet på den!

Lenke til kommentar

Her gilde mixa denne sjøl? Neppe.......

Det er en kobinasjon av Rappers delight - sugarhill gang og Grandmaster Flash - The adventures of Grandmaster on the wheel of steel.... + noen til......

Rock steady every one :thumbup:

EDIT:

eller jo, dette må jo være noe gilde har snakra sammen selv, mye cræp der ass, foruten den beaten som de har i reklamen.......

Endret av karrog
Lenke til kommentar
Jeg synes hele reklamen er sinnsykt kul, ler like mye hver gang, spesielt av han "pølse-mannen" som scratcher med grillen... Sendte også mail til dem og de sa at de skulle vurdere å legge ut hele reklamen...

Han pølsefyren ligner faktisk på en kamerat av meg, SYKT :wow:

Lenke til kommentar

1. til å være Norge

2. til å være laget for tradisjonelle Gilde

3. til å være laget for grilling

Så synes jeg den er konge bra, selv om andre orginaler skulle være bedre. Her må dere se på helheten. Den reklamen formidler go følelsen og sommer groove. Jeg synes den nesten treffer på alle punkter. Grilling er litt sånn. Når du sitter i parken og ser naboen griller, da blir du sulten!! Sangen har jeg likt veldig godt, og jeg synes den ikke er ille i det hele tatt!!

AKIRA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...