AK47 Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg har planer om å legge ut korte filmklipp på en nettside. Men jeg ønsker ikke at disse filmklippene skal flyte fritt rundt om kring, ettersom poeget er at siden skal besøkes. Er det avansert å sette opp streaming? Tar gjerne i mot gode råd. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Streaming er ikke så veldig vanskelig å sette opp så lenge du har klart for deg hvilke formater som kan streames. Hvilken som helst tutorial enten det er lyd eller film du skal streame, kan hjelpe deg på veien. Det som til tider kan være vrient er å finne en god hosting provider som tillater streaming og som ikke koster all verden, jeg vet hvertfall at MediaTemple har meget gode streaming muligheter, men nå er ikke MediaTemple den billigste provideren i gaten heller, men de er utrolig stabile... Håper dette var til hjelp Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Takker, jeg bruker www.nordichosting.com Men er litt usikker på om jeg skal fortsette. Kun en SQL og ingen ASP setter sine klare begrensninger. Du skulle vel ikke vite om det er mulig med streaming hos nordichosting? Må si en ting jeg likte med nordichosting, og det er diskusjonsforumet, men det er vel bare å hente ned fra et hvilket som helst annen leverandør. Eller hva? Men streaming er det viktigste, da det er noe av det mest bærende for denne siden. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Kun en SQL og ingen ASP setter sine klare begrensninger. Hvilken pakker er det du har valgt hos de da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå