Gå til innhold

Sapphire 9800Pro eller XT? (eller kanskje SE?)

zeox

Anbefalte innlegg

her forleden dag gikk mitt gamle grafikkort i stykker (dvs svidd...) og da er jeg på jakt etter et nytt.

Da er mitt spørsmål: Hva slags grafikkort burde jeg gå for? (se topic)

Siden jeg holder på å ta lappen, er jeg ute etter et kort som gir god ytelse for en billig penge. Bør jeg evt. kjøpe 9800Pro, eller vente litt til prisen på 9800XT synker?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
zeOx[' date=03/06/2004 : 22:52] her forleden dag gikk mitt gamle grafikkort i stykker (dvs svidd...) og da er jeg på jakt etter et nytt.

Siden jeg holder på å ta lappen, er jeg ute etter et kort som gir god ytelse for en billig penge. Bør jeg evt. kjøpe 9800Pro, eller vente litt til prisen på 9800XT synker?

kjøp ukas tilbud på komplett.no du. Bedre skjermkort får du ikke til den prisen. Gir utrolig mye moro for penga...

Lenke til kommentar
zeOx[' date=03/06/2004 : 22:52] her forleden dag gikk mitt gamle grafikkort i stykker (dvs svidd...) og da er jeg på jakt etter et nytt.

kjøp ukas tilbud på komplett.no du. Bedre skjermkort får du ikke til den prisen. Gir utrolig mye moro for penga...

Det var faktisk det kortet jeg holdt en knapp på!

takk for tipset :)

argh! hvis noen admins kunne ha vært så snille at de fjerner ][ på mitt brukernavn så hadde jeg vært takknemmelig!

Endret av ]zeOx[
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...