Gå til innhold

NC RBX rev.b??

Necleto

Anbefalte innlegg

Hei sann. jeg tenkte at om ikke så lenge, så skal jeg investere i et ferdig vannkjølingssett (fordi jeg ikke har tidligere erfaring med vannkjøling i det hele tatt, kjøper jeg ferdig-sett). Settet jeg tenkte på, var Netconnection's Ncool Rev. RBX pakke. Det jeg lurer på, er om dette settet er noe tess, og om noen vet hvilken størrelse radiatoren er på. Er den "enkel" (120x120) eller dual (120x240). jeg har sendt mail til Netconnection, men har ikke fått svar. Jeg skal kjøle en AMD XP 2500+ og et ATI Radeon 9700 PRO AIW.

Takker og bukker for svar. :yes:

Endret av AMD 4ever!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tok en liten titt på det settet.. Så vidt jeg kan se så er det greie blokker.. RBX blokken er vel regnet som en av de beste i salg.. Er litt tvilsom til radiatoren.. Det er en 120x120 radiator. Og det er en "billigversjon" av Black ice Extreme, som er betraktelig bedre. (ivertfall på papiret)

Men hvis du ikke skal overklokke har jeg tro på at det er et bra sett å begynne med.. Skulle du få mersmak så kan du jo alltids bytte ut radiatoren på et senere tidspunkt.

En 120x120mm radiator er også ganske lett å plassere inn i de fleste kabinettene..

Lenke til kommentar
Tok en liten titt på det settet.. Så vidt jeg kan se så er det greie blokker.. RBX blokken er vel regnet som en av de beste i salg.. Er litt tvilsom til radiatoren.. Det er en 120x120 radiator. Og det er en "billigversjon" av Black ice Extreme, som er betraktelig bedre. (ivertfall på papiret)

Men hvis du ikke skal overklokke har jeg tro på at det er et bra sett å begynne med.. Skulle du få mersmak så kan du jo alltids bytte ut radiatoren på et senere tidspunkt.

En 120x120mm radiator er også ganske lett å plassere inn i de fleste kabinettene..

Takk for godt svar. :w00t: Jeg har en Aquacomputer festebrakett i bakkant av Matrix-toweret mitt, så det er grunnen til at jeg vil ha en 120x120mm. radiator. Kan hende jeg går over til større etter hvert...det er det at jeg er litt engstelig i å skjære i kabinettet... :p

Men er dette settet ubrukelig hvis jeg skal overklokke? (skal nemlig det... :yes: ). Hvilket sett vil dere i så fall anbefale, og hvilken pris?

Endret av AMD 4ever!
Lenke til kommentar

Settet er ikke ubrukelig.. Tror du skal klare å overklokke litt hvis du bare guffer opp hastigheten på vifta.. Med andre ord.. Du kan ikke forvente å overklokke sammtidig som du kjører viften på 7v. Noe du kanskje kunne kommet unna med en dyrere radiator.

Blokkene er jo førsteklasses så vidt jeg kan se..

Alternativt kan du jo sette sammen et sett selv med noenlunde samme blokker, men en bedre radiator.. Men vit at du må betale en del for en bedre radiator..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...