Flake Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) jeg har en 3200 og lurer på hvordan jeg får på lommelykt og hvordan jeg får bilder jeg har tatt til min data om det er mulig takk på forhånd ps fant ut av lommelykt nå Endret 3. juni 2004 av Flake Lenke til kommentar
Normann Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Nå begynner jeg bli dritt lei av folk som ikke klarer å lage skikklige topicer her!! Sett inn enden her igjen og slå harere ned på de som ikke klarer å følge reglene! Lenke til kommentar
dchwel Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Bra emnefelt..... Mulig du får mer hjelp med å endre den... hvis denne ikke stenges da Lenke til kommentar
Flake Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Nå begynner jeg bli dritt lei av folk som ikke klarer å lage skikklige topicer her!! Sett inn enden her igjen og slå harere ned på de som ikke klarer å følge reglene! beklager, jeg skal prøve å passe mer på Lenke til kommentar
kimandre Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Lommelykten får du på ved å holde inne * knappen i ca. 1 sekund. Ett nytt sekunds trykk slår den av. Får å overføre bilder, trenger du 1 datakabel. evt. Du kan sende hvert eneste bilde du har som epost til din egen epost konto. Litt dyrt og tungvint i lengden, så anbefaler en datakabel. Relativt billige hvis du holder deg unna de orginale.. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Elendig bruk av emnefelt, stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg