Gå til innhold

MGS 3 - Video Clip musikk?

eQunix

Anbefalte innlegg

ja, satt og så på en video fra Metal Gear Solid 3 (mgs3_e32k3_e het den)

og må si jeg synes dette spillet ser sinsykt bra ut, men når jeg hadde kommet til ca slutten av filmen og en mann på motor sykkel sa til snake; "Go eate snake's" så startet en veldig vakker og fin musikk, rett etter han hadde spist en slange kom et clip hvor han kastet seg utfor en foss med masse ulver i helene, den musikken som var tilsatt denne delen av klippet skulle jeg gjerne vist hva het, har hørt den før det er jeg sikker på!. Noen som vet hva den heter?

Du kan få lastet ned klippet her :)

Takker for alle svar

mvh eQunix

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Harry Gregson Williams ja.

Han har også lagd filmmusikk til blant annet "the rock" , "enemy of the state" og mange andre Hollywood filmer med trøkk.

Genial fyr.

Hva musikken heter vet jeg ikke men artisten er som sagt Harry. ;)

Han lagde også den nydelige musikken til MGS2.

*Laster ned btw. *

Lenke til kommentar
skjønner hva du mener , får lissom frysninger nedover ryggen av musikken i mgs spilla , har alltid digga dem , er ""¤##¤#" mektig musikk.

Ps! endelig en trå som ikke handler om ps2 vs xbox OL!

Takk :D

Skjønner virkelig hva du mener med gåsehud..... :wee:

Lenke til kommentar

Metal Gear Solid 3 theme guitar tab:

e|---------------------------------------------------------------------------------------

B|---------------------------------------------------------------------------- 10 -- 8 --

G|-- 9 --- 7 --------- 7 --- 9 ------------- 9 --- 7 ------------ 7 --- 9 ---------------

D|------------- 10 ----------------- 7 ------------------ 10 ---------------------------

A|---------------------------------------------------------------------------------------

E|---------------------------------------------------------------------------------------

fortsettelse

|------------------------------------------------------------------------------------------

|--------------------------------10---13----12---13---15---13---10-------------------

|----9------------7------9----------------------------------------------------12----------

|---------10-------------------------------------------------------------------------------

|-------------------------------------------------------------------------------------------

|-------------------------------------------------------------------------------------------

videre

|------------------------------------------------------------------------------------------

|---10---12---13---12--10------------12-----------------------------------------------

|--------------------------------12-------------------------------------------------------

Tabbed by Chris88

sliding, pulloffs, hammer on får dere bruke etter behov. Enjoy.. :)

edit: leif i tabben

Endret av Chris88
Lenke til kommentar
ja, satt og så på en video fra Metal Gear Solid 3 (mgs3_e32k3_e het den)

og må si jeg synes dette spillet ser sinsykt bra ut, men når jeg hadde kommet til ca slutten av filmen og en mann på motor sykkel sa til snake; "Go eate snake's" så startet en veldig vakker og fin musikk, rett etter han hadde spist en slange kom et clip hvor han kastet seg utfor en foss med masse ulver i helene, den musikken som var tilsatt denne delen av klippet skulle jeg gjerne vist hva het, har hørt den før det er jeg sikker på!. Noen som vet hva den heter?

Du kan få lastet ned klippet her :)

Takker for alle svar

mvh eQunix

Syntes du den siste er bra? da vil du i alle fall like den første mgs3 trailer sangen når han hopper fallskjerm og lander i junglen.... den gir meg frysninger

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...