aavar Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Komplett pc uten tastatur, mus og skjerm. AMD Duron 800MHz ATX-hovedkort (enten msi eller asus hvis jeg ikke husker feil) cd-rom floppy 4GB HD 256MB SD-Ram SB 128 Lydkort Midi-Tower (evercom) ASUS Geforce2 (ikke MX, men toppmodellen) Nettverkskort (10/100) MVH Aavar Magnus Stava Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) 999,- Edit: inkl. frakt Endret 3. juni 2004 av jarmo Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 ga for litt siden 200kr for lignende pc med 1.2ghz duron, men uten cd-rom, hardisk og floppy. Alt av var intigrert i hovedkortet. LAN, Lyd og skjerm. Kabinnetet og skjermkortet ditt trekker opp. Ville ikke kjøpt den selv, men du får nok solgt den for 5-600kr Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Den er ikke verd å selge... Du får så lite for den... Men smell oppi en stor harddisk og bruk den som fil-server. Eller la det være og bruk den som rein epost og surfe PC. Eller selg den på QXL. Det er det eneste stedet man kan få noe for slike PC'er... Lenke til kommentar
dansve Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg ville langt ifra gitt mer enn 600,- for den der.... Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Ikke et smart kjøp, men jeg ville sagt 500 kr. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Når du først får så lite, hvorfor ikke bruke den som internett/ICQ/mIRC/MSN pc, og la den pc'n som du evt kommer til å kjøpe/allerede har som gaming/redigerings pc? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå