Gå til innhold

Problem med patch 1.1

Anbefalte innlegg

Jeg har spillt far cry "orginal" (1.0) men nå vil jeg installera patch 1.1. Så jeg kan bruke MP. Har lastet ned pachen men når jeg klikker på den begynner problemet. Programmet skiver folgende i InstallShield Wizard: the installer could not find a previous installation of Far Cry. You have to install the game before you can patch it. ?? Har spillt Far Cry i MANGE timer så spillet er nok på PC:n. På samme partisjon (C:) som Win XP. Kan noen hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du innstalert spillet eller bare lagt over fra en annens pc? Vist du har gjort siste nevnte er ikke spillet i registret og dermen finner ikke patchen spillet.

Prøv en reinnstall vist du har det det orginalt.

Har nok installert spillet. ja... What to do? Ska kanskje pröve med reinstall da! Eller noen annen som har bra tips??

Lenke til kommentar
Har du innstalert spillet eller bare lagt over fra en annens pc? Vist du har gjort siste nevnte er ikke spillet i registret og dermen finner ikke patchen spillet.

Prøv en reinnstall vist du har det det orginalt.

Har nok installert spillet. ja... What to do? Ska kanskje pröve med reinstall da! Eller noen annen som har bra tips??

Kan jo alltids forsøke om det hjelper å kopiere patchen inn i programkatalogen til FC og starte den der i fra. Jeg vet f.eks at det ikke er mulig å installere patch til generals over nettverk .

Endret av Carnifex
Lenke til kommentar
Kan jo alltids forsøke om det hjelper å kopiere patchen inn i programkatalogen til FC og starte den der i fra. Jeg vet f.eks at det ikke er mulig å installere patch til generals over nettverk .

Prövde dette men akkurat samme problem. Må vel re installere da. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...